This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

ik vertrek naar mexico met paar vrienden begin september, maar we moeten nog boeken.

we willen 12 of 15 dagen
We horen veel goeds over playa del carmen, iemand nog geweest?

vorig jaar in sharm el sheik geweest all in 15 dagen, heel lekker weer, idd super mooi snorkelen en duiken aanrader naar cairo gaan kost je 1 dag ( smorgens 1 uur vertrekken en snachts 1 uur weer in je hotel ) maar is zeker de moeite waard, boek niet bij je touroperator ( kost meen ik 100 euro pp ) maar boek in namabay is het 50 euro meestal ga je met dezelfde bus

Ben eerst van 3 tot 12 Juli naar Lloret geweest, Ik vond het erg tof.. alleen 1 keer en nooit meer Zaterdag vlieg ik naar Toscane voor een week met familie daar hebben we een huis gehuurd voor 25 man, met zwembad, tennisbaan en weet ik veel wat allemaal.. Beetje overdreven maargoed voor een keer is het altijd leuk.
En 14 Augustes ga ik 2,5 week naar Milaan en omstreken met m'n vriendin.

Ik had vorig jaar ook een laptop mee, maar dat was meer voor de muziek omdat niet alles op de iPod pastte :+

volgende week vrijdag richting zweden.
daar voor 2 weke met vriende in vakantie huisje van maat zun ouders
word wel leuk al is de drank daar stervens duur :S

46 graden?

Volgende week woensdag ben ik er ook 8)

Ik ben gister uit kreta gekomen wij vertokken smorgens met de bus toen was het al 42 graden, vanaf vandaag (donderdag) zou er een hitte golf komen van dik boven de 45 graden die een week aanhoud, Zoals robinV al zegt.

Ronnie nog paar keer tegengekomen in chersonisos, was goed vet daar, veel vrouwen wat wil je nog meer. Het lijkt wel als je op starbeach licht of je op scheveningen strand licht alleen maar nederlanders daar. Maar wel goed vet, goede muziek enzo op het strand.

Uitgaan kon je er ook goed alleen de cafe's/bar's vond ik zelf niet zo heel mooi (saaie indeling overal) alleen de sfeer maakte het goed.

Als er nog iemand naar kreta gaat, ga ook een keer naar mali plaatsje langs chersonisos is 15 min rijden, maar zeker de moeite waard, je krijgt iig geen spijt als je daar geweest bent. Allemaal engelse vrouwen die zo gek zijn als een deur. En vooral in de bananenbar . Die engelsen kleden zich zeer schaars iig.

iig, het was vet daar

Zit nu op starbeach in kreta GVD 46 graden hier :X Verbrand levend :W

Gister terug gekomen uit kreta..
Zekers toffe vakantie gehad, bijna elke dag starbeach, flink bakken dus :W
Schijnt dat we net voor de hittegolf weg waren, ik vond 46 graden wel genoeg...
Verder quads gehuurt, nightcruise, veel bier gedronken etc, uitgaan was echt weer elke avond tof.
Ook in malia geweest ja 1 avond, bananenbar, was ceker goed te doen.

Zat in Dimitrios, viel een beetje tegen. Klote uitzicht en immens klein balkon, ligging was daarintegen wel weer ideaal.
Maarja je bent toch weinig op je appartement dus dat boeide me niet zoveel.

Zag ze ook nog wel achter scooterforum zitten daaro aan het strand, pff voor mij geen internet hoor op vakantie...

Was je via beachmasters naar malia geweest ? Toevallig zondag avond ?

4 aug, Gran Canaria. :7 Heb ook chille vliegtijden, vlieg er 's nachts heen en 's avonds terug, heb de volle 12 dagen dus. :W

Vlieg liever 's middags terug. Wordt je om 10u uit je app/kamer getrapt en kan je de hele dag nog je eigen gaan lopen vermaken.