This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Ik weet niet, hier ook zeker 100 euro per dag vorig jaar 15 dagen Rimini, 1600 euro.

Ik begrijp niet hoe je het red met 50 euro per dag... Dat zijn 10 biertjes, wtf? Moet je niet eten, op het strand drinken, bananaboot oid.

Ik bereken de vakantie wel op 50 euro per dag... maar dar redde ik vorig jaar ook al niet. Zal wel rond de 80 euro p dag worden.
Volgende week vrijdag ga ik al op vakantie, naar Rennese.
Lekker weertje

All-In hotel?

Ik was in turkije heel de dag dronken voor nop...

Dan nog. 's Avonds, gaat er ook zeker 10 bier in. Wij maken wel vaak een 'potje' scheelt wel wat op een avond, maar een aantal shotjes en het gaat alsnog rap met het geld.

Na het eten gingen we gewoon douchen en omkleden, dan op het dakterras flink zuipen en al stront bezopen naar de stad toe, dan heb je nog maar een paar biertjes nodig voor de dorst en ben je vrij goedkoop uit

2 jaar geleden in Marmaris ook, Ongeveer 1200-1300 euro op in 12 dagen. Dus vanaf vertrek tot thuiskomst, eten, drinken, stappen en speedboot huren. Voor de rest niks gekocht.

Precies. Dagje op het water (Jet-ski / in die rubber banden / Bananengeval), dagje scooter huren, waterpark entree en heel de mikmak. Dan kom je er makkelijk aan hoor

Ik ga proberen 50€ uit te geven p/d. Qua uitgaan, we gaan gewoon van te voren op balkon lekker in drinken, en daarna de stad in. Zal vast wel dagen zijn dat ik veel meer p/d uitgeef, ivb nieuwe zonnebril, kleding etc. Neem iig voldoende mee (op pinpas).

Ga weer werken.. Heb 8 weken vrij of zo en 6 er van ga ik werken. Deze week is 1 vrije week... Dan 6 weken werken en dan weer 1 week vrij en dan weer school... Komen mijn ouders er nog mee van dat ze een week naar tjechie willen, maar ja geen zin in om dat nog te doen dan. Moet toch wat doen voor een nieuw stunt beest....

maar een aantal shotjes en het gaat alsnog rap met het geld.

Daaaaag.

Daar ga je toch niet voor betalen?? Wij eisten altijd een shotje bij een rondje... Of een shotje per 2 rondjes..

Ik ga echt geen 3 a 4 euri lappen voor een shotje.. 8P

Ik ga 5 augustus met vrienden 2 weken met 2 auto's naar Italië. Eerst 5 dagen bij het Garda meer zitten en dagtripjes maken naar Venetië en Milaan. Daarna naar Modena (Ferrari) en dan naar Florence. Uiteindelijk naar een hotel in Rome en dan nog een dagtocht naar Napels (Pompeii & Vesuvius) maken.

3 Dagen later met mijn vriendin 5 dagen naar de Golden Tulip te St Julians in Malta.

Trouwens nog een tip: ik zou persoonlijk niet teveel geld op mijn bankrekening laten staan. Beter dat je het geld kunt overboeken via internet oid. Reden daarvoor is dat er wel eens gekloot word met cashmachines en dan ben je je geld gewoon kwijt.

Ok wat zijn toffe lokaties jongens.. in spanje of andere plekken?
Wil een last minutje boeken en schijnt dat er bepaalde plekken zijn waar je echt niet heen moet..

Eerst 5 dagen bij het Garda meer zitten en dagtripjes maken naar Venetië en Milaan. Daarna naar Modena (Ferrari) en dan naar Florence. Uiteindelijk naar een hotel in Rome en dan nog een dagtocht naar Napels (Pompeii & Vesuvius) maken.

Enkele tips in Napels:

- altijd bonnentjes van gekochte dingen bewaren per dag (Guardia di finanza is erg druk met controleren op het betalen van een soort BTW. (dit ivm maffiapraktijken & corruptie in Napels)

- s avonds in Napels kan je het beste op parkeerplaatsjes betalen, waar een oude vent of een man rondloopt.. die houd je auto in de gaten voor een paar euro.... Betaal je dat niet, dan heb je echt grote kans dat je auto leeg is.... (lees: hij tipt de jeugd & boeven)

- Loop altijd met je sleutels "in de startblokken" naar je auto, en laat op het laatste moment pas zien welke auto van jou is. Stap snel in, en doe de auto van binnen uit op slot. Er worden nog wel eens auto's opengetrokken in de slechte wijken.....

Voor de rest is het echt een topstad met echt mooie dingen. Wees alleen wel "op je hoede". Ik ben er 3 jaar lang bijna elke vakantie geweest (oom heeft er 3 jaar gewoont).

Tip voor Venetie:

Helemaal doorrijden tot na de brug, daar staat een parkeergarage, waar je heeeel prima (op kleine loopafstand) je auto kan parkeren. Echt top. Kosten zijn wel iets van 5 euri per uur, maar zeker de moeite waard!
Als je echt leuk wil eten, moet je een klein restaurantje pakken in de binnenstad daar.. echt zo tof!

Ok wat zijn toffe lokaties jongens.. in spanje of andere plekken?
Wil een last minutje boeken en schijnt dat er bepaalde plekken zijn waar je echt niet heen moet..

Doe maar Blanes, waren vorig jaar zelfs meer meiden dan jongens (leek iig zo) We waren toen ook nog 1 avond naar Lloret, maar daar was de verhouding echt zwaar kut 80% - 20 ofzo als het niet meer jongens waren 8P

Kingse eunt

Idd, vooral je plaskaart verpatsen voor 8 shotjes bijv. :#. Dan zie je iemand goed naar de klote gaan .

Daaaaag.

Daar ga je toch niet voor betalen?? Wij eisten altijd een shotje bij een rondje... Of een shotje per 2 rondjes..

Ik ga echt geen 3 a 4 euri lappen voor een shotje.. 8P

Één betalen, meedere krijgen. Maar nog, het gaat hard met het geld, als je ook shotjes e.d. erbij gaat nemen.

vorig jaar lloret, was echt te erg voor woorden, kheb daar zo'n 130-140 per dag uitgegeven...

en waaraan? vooral tijdens het uitgaan, veel echt aankopen niet gedaan, opzich wel wat dingen ondernomen maarja !

je spaart voor je vakantie ( ik iig ) en ik geef et dan ook uit, erg weinig moeite mee moet ik zeggen !

dit jaar chersonissos, wil et daar houden op +- 100 per dag

Thanks voor de tips

Napels gaan we 1 dag heen en we zorgen wel dat de auto helemaal leeg is. Ook het dashboardkastje open en geen hoedenplank mee.