This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

daarom zou ik juist niet gaan! Ga je op vakantie kom je alleen maar Nederlanders tegen. Dan is bij mij de lol er al aardig af!

Ik ga oktober weer na Brazilie! Ben er net van terug en het beviel me super. Ondanks dat we een salmonellabacterie hebben opgelopen!

Wij gaan met 4 man naar Malgrat de Mar in Hotel Planamar.
All-inclusive natuurlijk :W Vertrekken 29 juni, 10 dagen.
Al mensen in dat hotel gweest toevallig?

Alsof iedere 18/19/20 jarige 2000 euro neerlegt voor een feestvakantie terwijl je ook klaar kan zijn voor nog geen 1000.

Haha..... 16 dagen Brazilie kostte mij 1600 euro. Inclusief de reis!! Brazilie zelf kost niks!

4 jaar geleden Mallorca geweest voor 9 dagen was 1900 euro kwijt!

Ja en heb goed gek gedaan daar!

Haha..... 16 dagen Brazilie kostte mij 1600 euro. Inclusief de reis!! Brazilie zelf kost niks!

4 jaar geleden Mallorca geweest voor 9 dagen was 1900 euro kwijt!

Ja en heb goed gek gedaan daar!

Dan wordt je toch aardig opgelicht...
voor dat geld zit ik samen met me vrouw 1 maand in venezuela All in...
of 1 week in srilanka rond trekken en daarna 1 week in de malledive all in...
maar over Mallorca geef ik je helemaal gelijk, 8 dagen in europa op vakantie gaan is (vaak) duurder dan langer buiten de EU :|

Reis Brazilie koste mij 700 euro! 16 dagen appartement kostte 200 euro (via kennis daar). En dan heb ik daar nog zo'n goede 800 euro uitgegeven aan gekke dingen!

Vandaag geboekt voor loret , was nog 1 appartement en nog een vette ook . Els lortes ofzoiets , 2 maanden geleden begonnen met overleggen haha altijd met ons zo.

Roadtrip met 6 man:

Nederland --> Tsjechie
Tsjechie --> Kroatie
Kroatie --> Italie
Italie --> Zwitserland
Zwitserland --> Monaco
Monaco --> Stukje verder Zuid-Frankrijk in
Zuid-Frankrijk --> Nederland

Kleine 5000 km

zit nu een beetje te kijken voor vakantie met GF,
zit nu beetje na alanya te kijken voor met ze 2en 8 dagen 1300 all - inclusive
klinkt wel erg leuk .

maar voor turkije is dat all-incl aan te bevelen of kan je goedkoper zelf voor je avond eten zorgen ?
(gaat nog app. en hotel vergelijken)

vergelijk het net

8 dagen all-in net zo duur als 17 dagen in een appartement.

ik moet echt op vakantie vorig jaar en dat jaar ervoor ook niet echt "weg" geweest.
Heb toen gewerkt voor me RBW en het jaar er op voor motor RBW en motor.
maar nu wil ik echt weg

same here, in 2004 voor het laatst echt op vakantie geweest, af en toe keer weekend weg ofzo....

Nu lekker Mallorca