This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "(zomer)vakantie 2010" topic

Aanrader.

ROADTRIP met 7 vrienden. Busje kopen, helemaal 'pimpen' en gaaaaan.

Weten alleen nog niet waarheen, ik wil zelf richting Portugal ofzo. Zie die 'oostbloklanden' niet zo zitten eigenlijk... Ervaring mee? Misschien dat dit mijn beknopte manier van denken is namelijk..

'Oostblok' is het mooiste wat er is IMO.
Zelf 2x op roadtrip richting Hongarije gegaan, supertijd gehad.

Zojuist de tickets geboekt voor de USA. Zal daar te vinden zijn van 07 tot 28 Juli.
't Is een roundtrip Duesseldorf - New York geworden, prioriteiten liggen echter niet bij NY dus daar zal ik waarschijnlijk maar twee dagen te vinden zijn. Gelijk na dag 1 upstate en dan doorsteken naar de west-coast.

Ik heb er godnondeju ontzettend zin in!

6 weken indonesie wederom, waarvan 10 dagen met gids en auto van Jakarta naar Bali rijden en alle mooie plekjes en bezienswaardigheden zien... Daarna nog 4 weken zon in Bali, heb er zin innn!

En volgend jaar (2011) zomer wrs Las Vegas, moet je een keer geweest zijn imo!

Zit nog zwaar te twijfelen... Carbage Run lijkt me wel tof, maar met de Volvo naar Zuid-Frankrijk zie ik ook wel zitten.

Volgend jaar hopelijk naar Nieuw-Zeeland of USA. 8)

waarschijnlijk dit jaar met dinnetje 15 daagjes Gran Canaria, of Cypres of hoe je het ook typt.

mensen hier nog een voorkeur?

Lekker in Nederland, We gaan met zn 5en op de vorkheftruck want de manta heeft helaas de geest gegeven.

iemand nog leuke uitgaanstips voor Maaskantje en omstreken?

Ben vorig jaar een weekend naar Reims (Frankrijk) en 2 weken Hongarije (Sziget Festival) geweest. Zoiets wil ik weer doen, maar dan nog beter. Sowieso ga ik naar Sziget, vorig jaar heb ik niet veel van de omgeving rond Boedapest gezien, denk dat ik dat dit jaar wel ga bekijken, ik ga weer met de auto natuurlijk. En dan wil ik ook nog een weekend of 2 weekenden naar Praag en/of Zagreb oid.
Nu ik 5 maanden in Lissabon zit heb ik veel mensen uit heel Europa leren kennen, ga ik ook nog wel gebruik van maken

Ik was nog niet terug van ski vakantie of ik kreeg al telefoon.
ja je vakantie naar Sunny beach is geboekt
ik ga 21 juli

Ik ga nog een weekend voor mn examen 5 dagen met mn vriend + familie weg. Twee vakantiehuizen in duitsland dus dat komt wel goed.
Zomer gaan we niks doen.