Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

Ik ben van plan om met een maat van me 3 of 4 dagen naar Londen, Parijs, Rome, oid. te gaan

Nu nog even gaan zoeken van hoe of wat, liefst de heen- en terugreis onder de 100 eu houden.
Iemand nog geniale ingevingen?

dacht dat t rond die tijd regenseizoen is daar?

Klopt regenseizoen ja, maar wel met tropische tempraturen:)

Buiten dat, daar komt het misschien 1 uur met bakken uit de hemel, en daarna komt t zonnetje weer. Geen motregen heel de dag zoals hier dus.

Genoeg winkelcentra daar ook, dus geen moment verveling:W

21 July 10 dagen Bulgarije (sunny beach) mensen hier ervaring mee??

Ja. Weinig anders dan iedere andere willekeurige schrale beach party kermis place (Salou, Rimini, noem maar op).

Ga dus ook eens het binnenland van Bulgarije in, best een leuk land en behoorlijk cheap. In Sunny Beach is het soms nog duurder dan in NL.

Er zit/zat toch iemand van hier nu paar maanden in Boedapest? Een van de Erik's dacht ik :P. Zou je me misschien kunnen PM'en met tips over uitgaan en etensgelegenheden etc.

Tot je ginder pinten bier gaat drinken van 6€. Heb je wel een cheapass vlucht maar ginder is het lekker duur.

valt allemaal wel mee , ik ben was toen 4 euro kwijt voor een halve liter in een populaire discotheek daar. en je praat over 1 weekend komaan zeg , ga dan niet weg als je wilt besparen.

Dit weekend relax ff varen bij bleiswijk

alleen moet nu zaterdag ff naar huis.. vriend van me zijn vader is overleden. en wil ik bij zijn voor hem.. :(

Dan heb je geluk gehad denk ik, maatje van me was er ook heen geweest en hij zei dat het echt belachelijk duur was.

280€ is echt wel niet veel, zkr als je nog eens gaat stappen. Tenzij je niet kunt zuipen :D.

Achja, als ik op vakantie ga kijk ik niet naar wat iets kost, ik doe het toch :).

Back