Met de bus naar zo'n zuip-oord, nooit in heel me leven hé!
Sowieso ga ik nooit meer op zo'n jongerenvakantie(Salou, Lloret,Chersonisoss), leuk om een keer meegemaakt te hebben, maar niets trekt me daar. Kuthotels, smerig vreten, en op elke hoek van de straat is er een matpartij.
Indonesië ftw!
volgende week even citytrip barcelona doen. 120e retour met ryan air
+1
voor dat zelfde geld zit je idd in thailand/maleisie/ indonesie
volgende week even citytrip barcelona doen. 120e retour met ryan air
Mwa dat valt nou ook wel weer mee hoor. Me broertje betaald iets van 500eu voor 12 dagen Blanes busreis. Knappe jongen als jij voor 500eu vliegtickets en 12 dagen hotel in thailand/maleisie/indonesie weet te vinden (in het hoogseizoen), alleen tickets zijn al veel duurder.
Nice, ik zat er dus vorig jaar ook een week. Heb je een appartementje geboekt ofzo? Waar zit je? Ik had toen een ticket via transavia.com geboekt voor 150 euro geloof ik.
Mwa dat valt nou ook wel weer mee hoor. Me broertje betaald iets van 500eu voor 12 dagen Blanes busreis. Knappe jongen als jij voor 500eu vliegtickets en 12 dagen hotel in thailand/maleisie/indonesie weet te vinden (in het hoogseizoen), alleen tickets zijn al veel duurder.
kga uiteindelijk met klm. vader van vriend van me heeft 2 miljoen van die flying blue punten, dus hoeven alleen de tax zelf te betalen.
blijven op 5 min van ramblas in een 2 sterren dingetje. 160 pp voor 5 dagen. prima deal
Wij zaten op iets van 5 minuten vd Ramblas ook. Hierzo. Ideale plek, vlakbij een metrostation (20 seconde lopen) en we liepen ook zo naar de ramblas (al is daar niet zo heel veel te doen, er zit wel van alles omheen).
Wat wij betaalden weet ik niet meer precies, maar volgens mij kwam het neer op iets van 90 euro per persoon voor een week. Appartementje met 3 bedden, we sliepen en douchten er alleen, was tussen de locals, wel geinig.
Maar ik zou zo weer terugwillen. Die metro is ideaal; met de metro naar het strand, naar het stappen, eten, echt alles prima te bereiken. Het strand was ook superchill, lekker internationaal en veel chicks. Wat ik ook kan aanraden is gracia, is weer heel anders qua bouw en eten enzo. Beetje baantjes trekken in het Olympisch zwembad kan je ook nog doen
nice waar is t vet uitgaan dan?
vorig jaar 500 euro naar thailand ( en hotels daarzo in de prijsklasse 12 eur per nacht tot 50 euro per nacht gehad )
Dit jaar beijing china 520 euro per ticket. ( met klm )
als je maar goed zoekt
btw volgende week weer naar londen 3ex dit jaar
ryan air heb nu retourtjes voor 6,80 inclusief tax