This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

Damn, net vliegreis geboekt naar Bali.

Van: Amsterdam -> Londen -> Dubai -> Jakarta -> Bali:+

Scheelt wel 500,- in de portemonee ipv Amsterdam -> HongKong -> Bali.

Zit het meest met de koffers en met de aansluitingen...

Misschien dat we ook wel paar dagen in jakarta blijven en daarnaa door naar Bali.

waar en wanneer ga je ? ik ga als goed is komend zomer ook weer naar Bali (kuta) en dan Amsterdam > Kuala lumpur (maleisië) > Denpassar

gvd, iedereen hier gaat de wereld over, en waar zit ik eind april? centerparcs

naja, gelukkig wel met een stel goeie vrienden van me, dus de boel gaat op zn kop daar...

waar en wanneer ga je ? ik ga als goed is komend zomer ook weer naar Bali (kuta) en dan Amsterdam > Kuala lumpur (maleisië) > Denpassar

We gaan er 17 Julie heen dacht ik, tot wanneer we terug willen, zal wel een week of 3 later zijn. Half Augustus dus..

Wij zitten ook in Kuta. weet je de Bali Deli te zitten, bij al die Villa´s? Straat heet JL Legian.

Ik ga eerst 10 juli met vrienden een weekje naar Lloret de Mar, en in de planning daarna nog een weekje met gf naar Griekenland ofzo.

Ben vrijdag terug gekomen uit Canada! Was super mooi 1e nacht was het -35. Was aardig koud Hahaha

Omdat mijn uitzending hoogst waarschijnlijk niet door gaat toch maar een vakantie boeken, word dan een kleine 3 weken malgrat met een maat van me, zijn zusje en een vriendin van haar

Vakantie geboekt.. Lloret whaha, ben eigenlijk anti spanje (costa), mja toch x met me maten mee.. Dus heb ff over me hart gestreken.. (zouden eerst naar mallorca gaan maar paar konden t niet betalen)

App els llores? Nog meer mensen ? (7 aug tot 24 aug)

We gaan er 17 Julie heen dacht ik, tot wanneer we terug willen, zal wel een week of 3 later zijn. Half Augustus dus..

Wij zitten ook in Kuta. weet je de Bali Deli te zitten, bij al die Villa´s? Straat heet JL Legian.

Ja die weet ik, ben je iig vlakbij Bounty's en sky garden (discotheken ) en het monument van de bomaanslagen. Wij zaten aan de andere kant vanaf hard rock hotel gezien, net achter de boulevard (Jl Bakung Sari)

Klopt, als ik rechts de straat uitrij en alsmaar rechtdoor rij, kom ik bij Mbargo enzo..

Ken de weg daar zowat op me duim, iig bij de discotheken en shopping mall's

Wanneer ga jij?

Mbargo is ook goed te doen iig :W

Het wachten is nog op 1 vriend van me, die is hoort nog van z'n baas of de periode word goedgekeurd. Mocht dit doorgaan vertrekken we rond 10 juni.

mallorca niet kunnen betalen ? 8P denk dat loret qua uitgaan een stuk duurder is dan mallorca

Bedoelde de reis erheen.. zit rond de €850.. (wel met vliegtuig natuurlijk) Nu gaan we voor €480 (bus uiteraard :X) mja.. Maakt me verder niet uit eigenlijk.. Zolang er zon is, is mijn vakantie geslaagd