Het grote wintersport topic.

Status
Not open for further replies.
total score: 40804 points
Great job, you are a true athlete!

leuk voor je school dat spelletje:D



helaas geen 2e wintersport meer voor mij dit seizoen:(
volgende vakantie ben ik in lissabon te vinden.
miss nog kijken voor een lang weekendje na me tentamens ofzo maar ik zie het somber in.
 
Spelletje is wel koel 8)

Ik vertrek waarschijnlijk komende vrijdag naar Alpe d'Huez. We moeten nog boeken, last minute heh :D
 
Vet! Ben er voor de vakantie geweest. Super gebied :)

As we speak wordt er geboekt, het is dus zeker, vrijdag vertrekken we naar Alpe d'Huez!

En belangrijker, er ligt al 1,40meter sneeuw op de berg, en bijna elke dag valt er een cm of 2 bij +ralf+

Wie weet gaat het nog wel even goed dumpen, zou wel vet zijn :W
 
Ik zit hevig te duimen, maar de sneeuwberichten beloven veel goeds! We hebben juist Hinterglemm uitgekozen vanwege zijn sneeuwzekerheid....
Dit weekend eens naar wat shops in de buurt btw, Van Bellen in Willemstad en Forties in Roosendaal/Bergen op Zoom ofzo.

Andere shops in deze richting die relaxt zijn om te kijken? Backside 540 wil ik misschien ook nog aandoen, en in Breda zit geloof ik ook nog iets...
 
Ik zit hevig te duimen, maar de sneeuwberichten beloven veel goeds! We hebben juist Hinterglemm uitgekozen vanwege zijn sneeuwzekerheid....
Dit weekend eens naar wat shops in de buurt btw, Van Bellen in Willemstad en Forties in Roosendaal/Bergen op Zoom ofzo.

Andere shops in deze richting die relaxt zijn om te kijken? Backside 540 wil ik misschien ook nog aandoen, en in Breda zit geloof ik ook nog iets...

Waar ligt Hinterglemm precies? Ik ben over een maand aan het boarden in Westendorf... Met die wind van vandaag hoop ik dat er een hoop sneeuwwolken over de bergen zijn geduwd nu.
 
Gast, daar ga ik ook heen! Wanneer zit je er en waar zit je precies?

Daar ben ik ook 3 jaar geweest KP, maar ga deze krokusvakantie naar Italie ergens, weet nog niet precies, ga in mn eentje, of misschien gaat er nog een vriend mee, maar heb er in ieder geval zin in :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top