2000 - 2500 euro
Ik zal zeggen dat ik via deze vacature meer kan/ga verdienen dan via me huidige contractvorm. Word ik nu gewoon genaaid of..??
Kan toch best dat op basis van het uurtarief dat jouw werkgever aan het uitzendbureau betaald, dat zij jou bij dat uitzendbureau een beter salaris kunnen geven dat wat je nu verdient in dezelfde functie? Wij betalen ook hogere uurtarieven voor mensen via uitzendbureaus dan dat zij bij ons intern verdienen. Reden? Geen kosten ziekteverzuim, pensioenen en noem het maar op. Daarnaast kun je vaak binnen een week afscheid nemen ipv dure procedures in.
Naast je blind te staren op een salaris wat misschien 150 euro hoger ligt moet je ook even de andere omstandigheden erbij pakken. Aantal vakantiedagen? Aantal ADV dagen? Pensioen? Doorbetaling bij arbeidsongeschiktheid? Eventuele collectieve verzekeringen? Andere bepalingen in je huidige CAO die verschillen van de NBBU of ABU CAO's (uitzend CAO's) en ga zo maar door.
Wellicht de moeite waard om in te verdiepen voordat je een vervelende fout maakt bij je baas
Leeftijd: 16
Opleiding: HAVO E&M (bezig) daarna Officier Vlieger @ Marine
Baan: Ben net geswitched van VP medewerker bij de Plus, naar Koerier @ New York Pizza
Bruto salaris: 250/300 euro p maand. (mag wel meer zijn imo)
Bereiken: Officier Vlieger bij de Marine
Ik ben nog bezig met mijn opleiding, maar dit komt volgens mij iets hoger uit dan dat ze mij altijd hebben verteld als startsalaris als ik meteen zou beginnen na mijn opleiding.http://www.loonwijzer.nl/home/salarischeck
klopt dit bij jullie?
Ik ben nog bezig met mijn opleiding, maar dit komt volgens mij iets hoger uit dan dat ze mij altijd hebben verteld als startsalaris als ik meteen zou beginnen na mijn opleiding.
Ookal valt het alsnog laag uit, ben nu 18 en ben bezig met mijn HBO Accountancy.
Als ik afgestudeerd ben hoop ik 21 te zijn, dan zou ik als Assistent Accountant met 0 werkervaring ongeveer €13 bruto (neem ik aan) per uur gaan verdienen volgens die site.
Maar dat verdien ik nu ook al ruim per uur, netto. Zit dan al wel vakantiegeld en alles bij
Ben teamleider in een Albert Heijn.
Accountancy is één van de best betaalde banen voor starters
Tjiepoetjiepoe!Lekker numberfucken in een grijzemuizenpak
*insidejoke*