Het grote wat doe jij voor werk?

Yes. En dat omdat ik me ziek melde, hoe bedoel je ik heb n hekel aan iemand :+ Maargoed toch gegaan vandaag want wilde een gesprek aan en toen heeft ze me maar drie uur laten werken ipv 8. Ben er toch bijna weg.

Ik doe een interne opleiding tot afdelingschef in een bouwmarkt, maar ben nu al tot de conclusie gekomen dat het niet een beroep is wat ik tot m'n 67e wil uitoefenen :p

ik ook niet hoor, al bevalt het werk me prima! :)
voor de latere toekomst heb ik wel andere plannen (eigen bedrijf).

Gaat tot nu toe erg lekker!

Alleen vandaag een ander aanbod gekregen bij een ander bedrijf..
Mocht dat wat worden zou ik verantwoordelijk zijn voor de internationale supply chain/verkoop binnendienst en veel samenwerken met de productmanagers. Met oog op doorgroei naar productmanager ook.

Lijkt me een hele mooie uitdaging, zou er ook flink op vooruit gaan qua salaris en naar mijn inzien toch weer wat meer doorgroei/opleidingsmogelijkheden..

Alleen om nu al te gaan jobhoppen... dat had ik nou ook weer niet in de planning. :P
Heb het ook nog naar mn zin op mn huidige werk...

Lastig... iemand tips? :P

Assessment etc. gehaald en aangenomen! 8)

September beginnen :W

Yes, al zal dat niet mn hoofdtaak worden. Productmanagement voornamelijk.

Abnormaal veel zin in. :W

Wel 130 km rijden elke dag in de file. :/

Snap dat echt niet mensen die alleen al 10 uur opofferen om naar het werk te reizen. Files zijn helemaal dodelijk voor je geestelijke gesteldheid.

Beste afstand. Afwachten of dat je niet tegen gaat staan. Auto vd zaak hiervoor?

Helaas nog niet, maar in de toekomst wel. Ben ook aan het rondkijken om meer in die regio (Amsterdam) te gaan wonen.

Snap dat echt niet mensen die alleen al 10 uur opofferen om naar het werk te reizen. Files zijn helemaal dodelijk voor je geestelijke gesteldheid.

Je moet er wat voor over hebben.. ;)

Helaas nog niet, maar in de toekomst wel. Ben ook aan het rondkijken om meer in die regio (Amsterdam) te gaan wonen.

Je moet er wat voor over hebben.. ;)

Heb het een jaar gedaan, elke dag files + veel km's om te gaan werken. Werk nu op 4km van me huis en ik kan je zeggen dat is een serieuse verbetering. Zelf al mocht ik 200€ minder verdienen zou ik het nog doen!!

Ach, beetje wakker worden op de heenweg en al het werk vergeten op de terugweg. :7

File's vallen opzich wel mee, klein stukje bij de Coentunnel alleen...

Rij elke dag 70km voor me werk, over ring Rotterdam:X Als het tegenzit zomaar een uur onderweg, vind ik lang zat! Meer zou ik ook echt niet willen dag in dag uit...

Maar Feli!

Eindhoven - Amersfoort v.v. elke dag. 100 km enkel, 's ochtends uurtje, 's middags uur en een kwartier. Wend vanzelf :)

Mwah, ik vind reisafstand best belangrijk bij een baan. Is die 130km vise versa of enkele reis? als het vv is valt het nog wel mee. En vanuit west friesland naar a'dam is goed te doen, tot Purmerend :P

Thanks! Zonder file's doe ik het in 45 minutjes, anders een uurtje denk ik.

Maargoed, het gaat hier over werk. :P

Heen en terug naar je werk is daar ook onderdeel van, en elke week 10 uur of meer in je auto zitten is gewoon zonde van je tijd. Tel daar je 40 uur bij op plus je pauzetijden en eventuele overuren wat gewoon verwacht word, en je bent zo 60 uur per week van huis.

Ik begin donderdag bij mn nieuwe bedrijf. Ik ga aan de slag als process operator bij een kaasfabriek, waar ik op de voorfabriek kom. Om even door te gaan op de werktijden en reisuren. Ik moet 32 km enkele reis rijden, doe hier iets minder dan 20 minuten over 95% van de reis is nu 130 km/h. Werk dus in 5 ploegen wat gemiddeld iets van 33 uur per week is, pauzes zitten dus in de 8 uur en zijn doorbetaald, wat er dus op neerkomt dat ik maar zo'n 36 uur per week van huis ben. Heel wat anders dan richting de 60 lijkt mij, ik werk dan ook om na mijn werk leuke dingen te kunnen doen, en heb daar graag zoveel mogelijk tijd voor. :)

Back