Het grote wat doe jij voor werk?

Maar 250 euro voor boodschappen in een hele maand?
Hier is het echt 400/500 per maand, excl. uit eten en dierenvoeding.

Laatste tijd is het wel iets meer omdat ik gezond probeer te eten en veel aan het sporten ben. Gezonde en eiwitrijke producten zijn erg duur dus ik zit nu wel op de 300 denk ik. Ik probeer zoveel mogelijk bij de Lidl/Aldi te halen, dat scheelt echt aanzienlijk en is gewoon net zo goed/lekker.

Maar iedereen verklaarde mij bijna voor gek met een uitgavenpatroon van +- 2500 per maand, maar zoals je ziet is dat voor 2 personen echt zo gek nog niet, ik doe echt geen gekke dingen met mijn geld. Zelf koop ik ook bijna nooit kleding, die gereserveerde 200 is meer voor mijn chick hehe :P Al het geld wat ik overhoud gaat op de spaarrekening en richting de IB/DUO.

Dat is echt veel hoor Robert, hier ook 200 a 250.

AH he :X

Zaterdag een winkelwagentje van 158 euro, eigenlijk te gek voor woorden maar ik weiger om tussen de tokkies te lopen in de Lidl en helemaal om tussen 6 miljoen anderen boodschappen te doen in de Bas van der Heijden. AH is super relaxt, altijd alles op voorraad en nooit erg druk.

Maar moet zeggen dat wij ook gewoon alles kopen wat we lekker vinden of trek in hebben, vaak varkenshaas e.d. wat natuurlijk best aantikt.

Ik trek 100e per week, daar eet/drink, rij en stap ik van. Kom altijd bij de AH, die is heel zo gek nog niet als je gewoon op de bonus let enz. Niet dat ik dingen eet omdat ze goedkoop zijn maar als iets lekkers in de bonus is haal ik wat extra en gooi het in de vriezer.

DUO, daar ben ik ook nog niet meer klaar:X...

Maar de kosten lopen echt heel erg snel op zoals je ziet, sommige dingen vergeet je gewoon in je begroting te zetten die toch snel veel geld kosten. Net zoals roken, kost je toch 120eu per maand, terwijl het elke dag "maar" 5 euro is...

Woon nog niet op mezelf, maar zal toch echt iets aan me uitgavenpatroon moeten doen, wil ik eind van de maand geld overhouden als ik een eigen huisje heb:P. Betaal nu al alles zelf + een X bedrag aan "kost en inwoning" omdat ik dat zelf wil.

Binnenkort maar eens alles op een rijtje gaan zetten en kijken waar ik dan evt terecht zou komen mocht ik een eigen huisje willen kopen samen met de GF...

AH he :X

Zaterdag een winkelwagentje van 158 euro, eigenlijk te gek voor woorden maar ik weiger om tussen de tokkies te lopen in de Lidl en helemaal om tussen 6 miljoen anderen boodschappen te doen in de Bas van der Heijden. AH is super relaxt, altijd alles op voorraad en nooit erg druk.

Maar moet zeggen dat wij ook gewoon alles kopen wat we lekker vinden of trek in hebben, vaak varkenshaas e.d. wat natuurlijk best aantikt.

In Spijkenisse zullen er idd voornamelijk Tokkies bij de Lidl komen, hier gelukkig niet :P.

Ik doe zelf alleen kleine boodschappen in t dorp, mn gf gaat 1 x in de 2 weken naar Nettorama, meestal 1 x in de maand naar de Lidl, ff inslaan. Ik probeer ook altijd de winkels in het dorp nog regelmatig te bezoeken, anders krijg je zo'n Belgie idee, 1 megawinkel aan de rand van t dorp en alle normale winkeliers kaput.

Wij hebben hier ook zo'n dorp supermarkt, mcd heet het. Maar die is gewoon nog duurder dan de AH! Maarja, wel ideaal voor kleine boodschappen. Geen zin om iedere keer naar Heenvliet of Spijkenisse te rijden voor kleine boodschappen :P

Doe tegenwoordig alleen nog maar boodschappen bij de AH in het dorp en af en toe de groenteboer, en zit ongeveer op 50 euro per week aan boodschappen met 2 pers. Dus zo duur is die AH helemaal niet.

Mocht er wat in de aanbieding zijn wat je in kan vriezen (Vlees oid), neem wat extra mee en vries het in voor een volgende keer, beetje slim inkopen en dan kan de AH nog best voordelig zijn tov de Lidl oid.

In Spijkenisse zullen er idd voornamelijk Tokkies bij de Lidl komen, hier gelukkig niet :P.

Ik doe zelf alleen kleine boodschappen in t dorp, mn gf gaat 1 x in de 2 weken naar Nettorama, meestal 1 x in de maand naar de Lidl, ff inslaan. Ik probeer ook altijd de winkels in het dorp nog regelmatig te bezoeken, anders krijg je zo'n Belgie idee, 1 megawinkel aan de rand van t dorp en alle normale winkeliers kaput.

En de kleinere winkels zijn ook 100% chiller. Brood bij Marqt, vlees bij de slager & de turk en kaas op de markt. Zelfde prijs als AH en vele malen lekkerder.

Wij zitten ook wel op 500 euro per maand. In het weekend lekkere fles wijn, hapjes, etc en dan gaat het hard. Voor dure dingen houden we bonus wel in de gaten (bier, vaatwastabletten, wasmiddel) voor de rest niet zo prijsbewust.

Mwah, ik vind reisafstand best belangrijk bij een baan. Is die 130km vise versa of enkele reis? als het vv is valt het nog wel mee. En vanuit west friesland naar a'dam is goed te doen, tot Purmerend :P

vv gelukkig ;)

Purmerend rij ik niet langs, dat staat geheid vast elke dag.... Ik pak de A9. Mja, alsnog redelijk te doen, alleen bij de Coentunnel is het even langzaam rijden.

Wilde vandaag ontslag nemen @ huidige bedrjf, maar kon het niet uit mn bek krijgen. :D
Zal zeker niet gewaardeerd worden gezien het echt super gaat en ze 3 maanden volop aan het investeren zijn in me.. Morgen toch maar door de zure appel heen bijten. 8P

Morgen gewoon het eerste wat ik doe... Moet ook wel..

Baalde vanmiddag echt van mezelf... Voelde me een typical internethero! :D

Back