Maar 250 euro voor boodschappen in een hele maand?
Hier is het echt 400/500 per maand, excl. uit eten en dierenvoeding.
Dat is echt veel hoor Robert, hier ook 200 a 250.
DUO nog i.v.m. studieschuld neem ik aan?
AH he :X
Zaterdag een winkelwagentje van 158 euro, eigenlijk te gek voor woorden maar ik weiger om tussen de tokkies te lopen in de Lidl en helemaal om tussen 6 miljoen anderen boodschappen te doen in de Bas van der Heijden. AH is super relaxt, altijd alles op voorraad en nooit erg druk.
Maar moet zeggen dat wij ook gewoon alles kopen wat we lekker vinden of trek in hebben, vaak varkenshaas e.d. wat natuurlijk best aantikt.
In Spijkenisse zullen er idd voornamelijk Tokkies bij de Lidl komen, hier gelukkig niet .
Ik doe zelf alleen kleine boodschappen in t dorp, mn gf gaat 1 x in de 2 weken naar Nettorama, meestal 1 x in de maand naar de Lidl, ff inslaan. Ik probeer ook altijd de winkels in het dorp nog regelmatig te bezoeken, anders krijg je zo'n Belgie idee, 1 megawinkel aan de rand van t dorp en alle normale winkeliers kaput.
Mwah, ik vind reisafstand best belangrijk bij een baan. Is die 130km vise versa of enkele reis? als het vv is valt het nog wel mee. En vanuit west friesland naar a'dam is goed te doen, tot Purmerend
Dat ben je ook