125
Well-Known Member
Hier was het net gebeurd, zo dronken als wat om 6 uur s'ochtends
zo dat ziet er niet echt lekker uit...
offffftopic: grunn Z-side toevallig...? je komt me namelijk erg bekend voor...!
Hier was het net gebeurd, zo dronken als wat om 6 uur s'ochtends
Nu nog last van btw?
Heb iets soortgelijks gehad, alleen dan in een drukpers, kon niets meer aan gedaan worden...Waar bij jou de hechtingen zitten in je wijs, middel en ringvinger, is er bij mij af zegmaar... Alleen kan ik er alles nog mee en totaal geen pijn/last van meer, gelukkig. Heb verhalen gehoord van mensen bij wie alles weer gereconstrueerd is, het nog steeds pijn doet e.d...
OT: Heb er geen last van met me werk gelukkig, werkgever vond het ook geen struikelblok (gelukkig). Ben Marketing Assistant & Tankstation "manager" (meerdere tankstations waarbij ik 't aanspreekpunt ben zegmaar)
zo dat ziet er niet echt lekker uit...
offffftopic: grunn Z-side toevallig...? je komt me namelijk erg bekend voor...!
Soms is het nog wel aardig gevoelig/pijnlijk jah. Als het heel koud is buiten bijvoorbeeld.
Of als je er per ongeluk met een hamer op slaat, wat nog wel eens gebeurd haha.
Maar verder valt het allemaal wel mee.
Kou heb ik ook last van ja, bloeddoorstroming is niet goed meer natuurlijk. Bij 15 graden of minder, slaan de toppen van m'n vingers al wit uit...Wintersport is ook wel lastig, heb thermo handschoenen en dikke lederen wanten, en nog voel ik het na een afdaling...
En die hamer, tsja:+
Kom je ook uit groningen dan ?
Nu nog last van btw?
Heb iets soortgelijks gehad, alleen dan in een drukpers, kon niets meer aan gedaan worden...Waar bij jou de hechtingen zitten in je wijs, middel en ringvinger, is er bij mij af zegmaar... Alleen kan ik er alles nog mee en totaal geen pijn/last van meer, gelukkig. Heb verhalen gehoord van mensen bij wie alles weer gereconstrueerd is, het nog steeds pijn doet e.d...
Soms is het nog wel aardig gevoelig/pijnlijk jah. Als het heel koud is buiten bijvoorbeeld.
Of als je er per ongeluk met een hamer op slaat, wat nog wel eens gebeurd haha.
Maar verder valt het allemaal wel mee.
Maar die mannen bij het UWV zijn ook gehaaid zeg, snap wel dat sommige mensen in de problemen komen wanneer ze in de ziektewet belanden. Ze gaan terugkijken naar mijn inkomen van 1 jaar geleden, vanaf Februari !!!
Drukpersen zijn gevaarlijke machines. Sta er elke dag nog steeds aan. Al aantal dingen zien gebeuren. Gelukkig hoef ik nooit in de vouwer te zijn of tussen de druk cilinders.
Dat heeft niks met 'die mannen bij het UWV' te maken. Dat is gewoon de ziektewet. Het is alleen een vangnet, betaald door de overheid, voor mensen die ziek zijn en geen werkgever hebben. Wees dus blij dat je niet je volledige salaris krijgt uitbetaald want dan mocht jij (en elk ander werkend mens in NL) nu nog meer belastingen aftikken zodat de overheid dit kan betalen
Ja precies ! Heb je wel geluk mee gehad. Zoiets lijkt me dan ook gewoon mooi, als dat lukt, maar het bedrijf waar ik werkte lukt dat niet (meer).
Fotografie lijkt me ook leuk om te doen, maar ik weet dus niet of daar wel een markt voor is enzo. Dus of daar wel een leuk centje mee te verdienen valt. Meeste fotografen werken ook freelance, dus je bent ook nooit zeker van werk lijkt mij, en dat moet je zelf dan opvangen.
Melv16:
Auto's en vroeger scooters zijn altijd mijn grootste hobby geweest, maar naast bijbanen in een scootershop en als autoverkoper heb ik het nooit mijn 'echte' werk willen maken.
Heb het idee dat op die manier de passie op een gegeven moment een beetje verdwijnt en het geheel een noodzaak wordt om je brood te verdienen. Hoeft niet per se, maar ik zie het wel eens gebeuren in mijn omgeving.
ik heb lang niet geweten wat ik überhaupt zou willen worden later, maar ik ben op een gegeven moment via amateurfotografie in de wereld van media en zo ook design en communicatie terecht gekomen.
Mijn huidige werk is weer iets compleet anders (afdelingschef in een bouwmarkt), maar daarnaast ben ik bezig met een studie communicatie en het opzetten van een klein mediabedrijf.
Contract is twee weken geleden opgezegd, heb nog 2 keer werken te gaan en dan ben ik er voorgoed weg.
Contract is twee weken geleden opgezegd, heb nog 2 keer werken te gaan en dan ben ik er voorgoed weg.