::Michel::
Arrrg, I'm a Pirate
E1424,40 bruto = minimum loon, ben 24 btw. Dat is tevens ook voor iedereen ouder als 23.
Voor 20 jarige is het € 882,65
Daar kom je toch verdomme je nest niet voor uit
E1424,40 bruto = minimum loon, ben 24 btw. Dat is tevens ook voor iedereen ouder als 23.
Ben atm met een nieuwe baan bezig, morgen voor 2e gesprek. Functie als magazijnchef bij een vw/audi dealer. Verantwoordelijk voor het hele gebeuren binnen het magazijn etc. Het is een one-man show, dus hoef geen mensen aan te sturen. Krijg vast de vraag wat ik zo ongeveer wil verdienen. Iemand wat goeie tips mbt de hoogte van het salaris van een dergelijke functie? Heb al relevante ervaring @ automaterialenzaak, goeie opleiding (IVA) en veel autotechnische kennis.
Misschien een rare vraag, maar is dat niet onder je niveau dan? Gezien je opleiding?
Valt mee toch? Wat moet ik dan worden .. autoverkoper? Werk in de automaterialen bevalt me wel goed. Huidige baan als baliemedewerker is de uitdaging er wel behoorlijk af na 2 jaar. Deze functie biedt mij weer een nieuwe uitdaging, meer verantwoordelijkheid etc. Bedrijf/organisatie waar ik solliciteer is onderdeel van Pon, dus genoeg groeikansen in de toekomst
Kickje.
Vandaag het laatste gesprek gehad bij mn nieuwe werkgever.
Volgende maand beginnen als Logistiek/commercieel planner bij een meubelproducent/groothandel.
Aansturende functie met veel doorgroeimogelijkheden. Kan niet wachten. :#
gewoon doen, enige moment waarop je flinke stappen kan maken in voorwaarden is tijdens wisselen van baan...Gaat tot nu toe erg lekker!
Alleen vandaag een ander aanbod gekregen bij een ander bedrijf..
Mocht dat wat worden zou ik verantwoordelijk zijn voor de internationale supply chain/verkoop binnendienst en veel samenwerken met de productmanagers. Met oog op doorgroei naar productmanager ook.
Lijkt me een hele mooie uitdaging, zou er ook flink op vooruit gaan qua salaris en naar mijn inzien toch weer wat meer doorgroei/opleidingsmogelijkheden..
Alleen om nu al te gaan jobhoppen... dat had ik nou ook weer niet in de planning.
Heb het ook nog naar mn zin op mn huidige werk...
Lastig... iemand tips?
dinsdagavond belde hij op of ik kon komen helpen, maar gedaan aangezien het toch maar 5 min van me af is en toch niks te doen had.
Vandaag heb ik "proefgedraaid" daar.
en na de middagpauze een vast contract gekregen voor onbepaalde tijd.