Het grote wat doe jij voor werk?

E1424,40 bruto = minimum loon, ben 24 btw. Dat is tevens ook voor iedereen ouder als 23.

Voor 20 jarige is het € 882,65

Ik heb het gehoord op het bedrijf waar ik ga werken.
Gelukkig krijg ik iets meer aangezien ik niveau 4 2 jaar heb gedaan.

Voordat ik commentaar krijg dat ik stom ben om dat niet af te maken: het bevalt me niet. En ik wil later ook geen kantoorbaan waar niveau 4 wel de opleiding voor is.

Daar kom je toch verdomme je nest niet voor uit :D

Ik krijg gelukkig wat meer, maar vergeet niet dat het tijdens mijn opleiding is hè. Ze betalen mijn opleiding en ook vakwerk wat ik ga doen. Dat is ook nog best prijzig.
En net wat edwino zegt, niet willen werken omdat het loon niet hoog genoeg is naar jou zin en dan maar een uitkering trekken is laag. Niet kunnen werken door ziekte en een uitkering vangen vind ik een ander verhaal.

Na niveau 2, wat ik in 1 jaar wil gaan doen, wil ik niveau 3 nog doen. Misschien zie ik het dan zitten om alsnog niveau 4 te doen voor de centen en anders wat cursussen volgen zoals lagermontage bijvoorbeeld. Dan heb ik iig mooie mogelijkheden bij het bedrijf waar ik ga werken en kan ik uiteraard wat meer verwachten qua loon.

Ben atm met een nieuwe baan bezig, morgen voor 2e gesprek. Functie als magazijnchef bij een vw/audi dealer. Verantwoordelijk voor het hele gebeuren binnen het magazijn etc. Het is een one-man show, dus hoef geen mensen aan te sturen. Krijg vast de vraag wat ik zo ongeveer wil verdienen. Iemand wat goeie tips mbt de hoogte van het salaris van een dergelijke functie? Heb al relevante ervaring @ automaterialenzaak, goeie opleiding (IVA) en veel autotechnische kennis.

Lijkt me wel dat je iets in gedachten hebt. Als je al soortgelijk werk doet kan je ook aan 20% extra denken. Of je moet het niet naar je zin hebben / op schopstoel zitten en liever op safe gaan met lagere verbetering.

Ben atm met een nieuwe baan bezig, morgen voor 2e gesprek. Functie als magazijnchef bij een vw/audi dealer. Verantwoordelijk voor het hele gebeuren binnen het magazijn etc. Het is een one-man show, dus hoef geen mensen aan te sturen. Krijg vast de vraag wat ik zo ongeveer wil verdienen. Iemand wat goeie tips mbt de hoogte van het salaris van een dergelijke functie? Heb al relevante ervaring @ automaterialenzaak, goeie opleiding (IVA) en veel autotechnische kennis.

Misschien een rare vraag, maar is dat niet onder je niveau dan? Gezien je opleiding?

Juist, met betere groei kansen.
Deze week mijn portfolio maar is afronden om naast mijn studie en in de zomervakantie is wat relevant werk te doen. Technisch tekenaar ofzo..

Misschien een rare vraag, maar is dat niet onder je niveau dan? Gezien je opleiding?

Valt mee toch? Wat moet ik dan worden .. autoverkoper? :P Werk in de automaterialen bevalt me wel goed. Huidige baan als baliemedewerker is de uitdaging er wel behoorlijk af na 2 jaar. Deze functie biedt mij weer een nieuwe uitdaging, meer verantwoordelijkheid etc. Bedrijf/organisatie waar ik solliciteer is onderdeel van Pon, dus genoeg groeikansen in de toekomst :)

Valt mee toch? Wat moet ik dan worden .. autoverkoper? :P Werk in de automaterialen bevalt me wel goed. Huidige baan als baliemedewerker is de uitdaging er wel behoorlijk af na 2 jaar. Deze functie biedt mij weer een nieuwe uitdaging, meer verantwoordelijkheid etc. Bedrijf/organisatie waar ik solliciteer is onderdeel van Pon, dus genoeg groeikansen in de toekomst :)

Ligt aan het soort opleiding bij de IVA. Als je het 'HBO' traject hebt gedaan lijkt mij ook dat het wel beter moet kunnen?

Ik was medewerker R&D mechanisch bij Dyna dental engineering. Daar deed ik d.m.v. van projecten nieuwe dentale implantaten en opbouwen ontwikkelen.

Maar ik heb vandaag me nieuwe contract getekend bij Sabic innovative plastics. Ga daar aan de slag als technician R&D. Ik ga daar b.v. mechanische testen uitvoeren op kunststof applicaties van o.a. klanten en werken in het optische lab om kunstofdelen te meten in 3D. Op vervorming, vochtgehalte, na diverse lak processen (b.v. spatborden) of door temp. invloeden enz.

(In een noten dop :P.)

Zozo...

Ik nog steeds bezig met mijn duale functie. Begin steeds meer te groeien in de functie, word meer betrokken bij onderhandelingen en grotere (organisatie brede) projecten. Blijf hier ook wel tot mn opleiding af is :)

Kickje. :)

Vandaag het laatste gesprek gehad bij mn nieuwe werkgever.
Volgende maand beginnen als Logistiek/commercieel planner bij een meubelproducent/groothandel.
Aansturende functie met veel doorgroeimogelijkheden. Kan niet wachten. :#

Gaat tot nu toe erg lekker!

Alleen vandaag een ander aanbod gekregen bij een ander bedrijf..
Mocht dat wat worden zou ik verantwoordelijk zijn voor de internationale supply chain/verkoop binnendienst en veel samenwerken met de productmanagers. Met oog op doorgroei naar productmanager ook.

Lijkt me een hele mooie uitdaging, zou er ook flink op vooruit gaan qua salaris en naar mijn inzien toch weer wat meer doorgroei/opleidingsmogelijkheden..

Alleen om nu al te gaan jobhoppen... dat had ik nou ook weer niet in de planning. :P
Heb het ook nog naar mn zin op mn huidige werk...

Lastig... iemand tips? :P

Nou sinds vandaag ook een nieuwe baan! Eindelijk, was mn huidige werk meer dan zat. Vreselijke sfeer. Het is maar voor in t weekend maar alsnog, happy!

Ok... misschien hebben wij er iets aan als je vertelt om wat voor baan(tje) het gaat.

Gaat tot nu toe erg lekker!

Alleen vandaag een ander aanbod gekregen bij een ander bedrijf..
Mocht dat wat worden zou ik verantwoordelijk zijn voor de internationale supply chain/verkoop binnendienst en veel samenwerken met de productmanagers. Met oog op doorgroei naar productmanager ook.

Lijkt me een hele mooie uitdaging, zou er ook flink op vooruit gaan qua salaris en naar mijn inzien toch weer wat meer doorgroei/opleidingsmogelijkheden..

Alleen om nu al te gaan jobhoppen... dat had ik nou ook weer niet in de planning. :P
Heb het ook nog naar mn zin op mn huidige werk...

Lastig... iemand tips? :P
gewoon doen, enige moment waarop je flinke stappen kan maken in voorwaarden is tijdens wisselen van baan...

dinsdagavond belde hij op of ik kon komen helpen, maar gedaan aangezien het toch maar 5 min van me af is en toch niks te doen had.
Vandaag heb ik "proefgedraaid" daar.

en na de middagpauze een vast contract gekregen voor onbepaalde tijd.

Ik ben uiteindelijk niet bij dat bedrijf gaan werken, kreeg donderdags voordat ik moest beginnen van een ander bedrijf een aanbod, waar ik meer doorgroeimogelijkheden heb en ook intern veel opleidingen kan en mag volgen.

qua salaris heb ik er wel veel voordeel van gehad dat ik bij dat eerste bedrijf een vast contract aangeboden had. nu kon ik bij dat andere bedrijf zeggen wat ik daar verdien, en dat er dus wel wat tegenover moest staan.

Back