Ik wil hier ook wel ff op reageren. Ik heb wel HTS gedaan. Maar zoals jij al aangeeft verdien je rond de 2000 bruto. Als je er dan 1000eu netto bij wilt hebben, moet je toch al gauw 3500 bruto krijgen. Weinig/geen bedrijven die je dat gaan geven met een paar jaar werkervaring. Ook al heb je HBO.
Je krijgt als technische HBO-er met een paar jaartjes werkervaring zelden zulke bedragen
Is sowieso algemeen bekend dat je via detachering meer verdient. Ik zou er alleen nevernooit aan beginnen.
Nooit van gehoord, dat ze heel veel betalen...
+ dat je ontzettend veel dingen leert bij de diverse bedrijven.
Je cv kan je aaardig aanvullen na een tijdje detachering.
Ik zit nu ook in de industrie, ook een compleet nieuwe sector voor mij maar wel erg leerzaam en ik wordt steeds weer wat meer waard.
Kijk alleen uit dat je op een gegeven moment niet van "alles" een "beetje" weet... Mijn ervaring met detachering (3 jr.) zijn in dat opzicht minder positief;
- bijna 3 jaar bij hetzelfde bedrijf gedetacheerd gezeten
- je wordt beoordeeld door iemand die niet je dagelijkse collega is
- echt ownership/verantwoordelijkheid krijg je niet, aangezien je ingeleend bent
- je moet/mag allerlei "gezellige" dingen gaan doen met mensen die directe collega van je zijn, maar je ziet ze nooit
Voor mij was het allemaal "net niet" en toen ik via werving/selectie ben benaderd, heb ik gehapt. Jaartje voor dat bureau gewerkt, daarna meteen voor onbepaalde tijd...
Gisteravond mn CV op monsterboard gezet.
vanmorgen voor 12 uur al benaderd door 3 detacheringsbureau's
gesprek geregeld bij een waar ik al eens eerder naar had gekeken, Tech sharks
en bij een andere, Evoke.
Iemand die me ongeveer kan vertellen wat en 20 jarige met MBO niveau 4 mechatronica diploma ongeveer verdient per maand ??
Evoke belde me dinsdag ook nog, tegenwoordig druk in de detachering heb ik het idee... Hadden een leuke functie voor me in Venlo, maar ben totaal niet op zoek atm
Voldoende lol/afwisseling/doorgroei voor mij, en stabiliteit is ook een flinke factor met 2 jongen kinderen...
Heb je al enige werkervaring? Waar kom je vandaan?
Ik denk dat je tussen de 2100 en 2500 euro bruto per maand aangeboden zal krijgen als starter.
Zet trouwens je cv ook op nationalevacaturebank.nl, daar heb je een beter en groter bereik dan bij monsterboard.nl.
Ik denk dat je rustig 400 piek onder jouw schatting kunt gaan zitten, dus tussen de 1700 - 2100... Jij gokt altijd hoog, Robbert
@ snackie: Ik denk dat je zonder werkervaring en MBO blij mag zijn als ze je 2000eu bruto geven.
Jep...
Je mag best wat hoog van de toren blazen. Het is zo typisch Nederlands om altijd maar terughoudend te zijn.
Het is zo typisch Hollands om hoog van de toren te blazen... Als ik een avondje Herrie XXL kijk @tv, kan ik feilloos dat Randstedelingen eruit pikken :r... Niet dat iedereen met een rollende r een arrogante kwal is hoor :+ Als je bij "ons" een matje hebt, een 1-serie en een Blackberry, scoor je misschien wat minder als in Den Haag, zegmaar