Ik loop 32u stage pweek, doe dit bij een jongerenorganisatie in Utrecht. Op de communicatieafdeling, nieuwsbrieven/vormgeven/website zijn dagelijkse activiteiten
Zit nu in het 3e jaar van mn opleiding digitale communicatie (hiervoor mbo grafisch vormgever gehaald). Vind het prima zo
32u is wel echt heel prettig, gewoon omdat je dan 1 dag in de week hebt om je zooi te regelen, bank/boodschappen etc... etc.. als is het maar om de band van je fiets te plakken!
Ben overigens 24 jaar..
Kijk: het moet absoluut gezellig & leuk zijn, maar als ik er niks voor zou krijgen, zou ik absoluuuuut niet blijven 'omdat het zo leuk & gezellig is'
In het begin is het niet erg omdat je jezelf een beetje moet bewijzen, maar continue overwerken zonder vergoeding is echt not done hoor.
Zijn wel meer sectoren waar het gewoon normaal is, en ook niet (direct) betaald word. Men verwacht het gewoon.
omdat ik iets volledig anders heb gestudeerd
Ik zou ook best 32uur willen werken ja, alleen het salaris is dan een stukkie minder
Waarschijnlijk ga ik wel 4x10 werken, zodat ik ook 1 dag vrij ben in de week.
Jij werkt ook in de Installatiesector toch? Ik zou me het echt niet kunnen veroorloven om er 1 dag niet te zijn.
Zou het ook niet willen trouwens. En over die overuren, ik werk ook wekelijks wel over, maar als ik een half uurtje door ga schrijf ik dat niet. Als het structueel meer wordt, dan wel.
Dokken zullen ze
Peed; respect, heftig hoor...
Heb te horen gekregen dat ik niet gedwongen ben te verhuizen, en dat ze daarom dit niet per-se hoeven op te hogen.