als ik sommige lonen zie
neem aan dat 80% van dit topic binnen 5 jaar in de Quote staat?
Salaris is geen doel op zich voor een carriere, tenminste niet vanaf een bepaald niveau :+
Als je de hele dag kaas staat te snijden doe je dat alleen voor het geld...
:+
Ik doe liever werk wat leuk is en ik normaal van kan leven, Dan dat ik kutwerk doe en ruim kan leven.
:+
Ik doe liever werk wat leuk is en ik normaal van kan leven, Dan dat ik kutwerk doe en ruim kan leven.
Beter gaan mensen ook eens hun salaris afzetten tegen je uren. Want al werk jij elke week 15 uur meer is dat 1.5 week per maand.
Dat over die kaas was sarcastisch bedoelt ik weet dat lopende band werk leuk kan zijn, heb ervaring
Sommige getallen geloof ik ook niet altijd... maargoed, iedereen mag zelf weten wat hij hier neerknalt natuurlijkals ik sommige lonen zie
neem aan dat 80% van dit topic binnen 5 jaar in de Quote staat?
Ben ik het niet mee eens.. Ik werk voor m'n geld, anders had ik heel de dag in mn nest gelegen of leuke dingen gedaan.Salaris is geen doel op zich voor een carriere, tenminste niet vanaf een bepaald niveau :+
Daar heb je absoluut een punt, en ben ik het 200% mee eens... Een salaris als doel stellen is gewoon een indicatie.... als ik er 15.000 had neergezet was daar ook over gezeken:+
Precies... is wel wennen voor mij. +/- 5 jaar Horeca gewerkt..Weekenden hoef ik gelukkig niet meer te werken.
Ik vind dat soort dingen juist totaal geen probleem, telefoon zou ik wel gek van worden denk ik. Maar af en toe even mail te checken en te beantwoorden vind ik totaal geen probleem.
Juist beter, anders kom je de volgende dag aan en heb je 20+ mail waar je tegenaan loopt te hikken.
Nieuw dordrecht ouders van een maat hebben daar net een huis gekocht, waarschijnlijk willen ze onderduiken
Weekenden hoef ik gelukkig niet meer te werken. Alleen evt voor mijzelf qua poetsen. Ook geen thuis werk. Weg van kantoor, is vrij, klaar. Geen mails, telefoons etc. en moet zeggen, went vanzelf 50uur per week.