Het grote wat doe jij voor werk?

Weet ik. Maar ik heb dagen zat. En vanaf volgende week vrijdag heb ik dit jaar sowieso al vrijgenomen, heb ook nog overuren staan. Heb t geld liever dan dat ik vrij neem, huis gekocht he en helemaal verbouwd.

Op zich valt t ook wel mee met die belasting hoor. Het valt alleen volledig in de hoogste schaal..Aangezien het een uitbreiding is op je bestaande salaris, had het sowieso wel in de hoogste schaal gevallen.

Slecht argument Bartus, als jij ergens 1000 bruto meer kan verdienen ga je ook. Hoe leuk je het ook heb bij je huidige baas.

Als je net een huis hebt gekocht is een vast contract ook wat waard bijvoorbeeld :).

Heb nog 10 dagen staan. Neem sowieso week 52 nog denk ik. Is toch geen drol te doen als alle aannemers stil liggen. Word nu al stuk rustiger :7

Kreeg mn vakantiedagen overzicht net, nog 30(!) dagen over dit jaar. Laat ze maar weer uitbetalen :)

Ik heb er nog 38 staan... Ik laat niet alles uitbetalen denk ik, als ik volgend jaar een beetje klaar ben met de inrichting, eens een goede lange reis plannen... Het is door die 52% belasting best zonde om ze uit te betalen.

Valt toch allemaal wel mee? Iedereen doet of je "opeens" meer belasting moet betalen, terwijl je normaal een procentje of 40 betaalt... Heb overigens toch geen vrije dagen meer dit jaar, heb in 2009 al 10 dagen van m'n budget van 2010 opgenomen i.v.m. geboorte van m'n zoontje... Komend jaar zal ik ook wel redelijk lang zomervakantie hebben gok ik, als nummer 2 er is :) Hou normaal altijd wel wat vrije dagen over...

Je betaalt alleen die 52%, als je bruto meer dan 54k verdient. Als je daaronder zit, is er weinig aan de hand. Je had er toch wel 42% over betaald.

Net gesprek gehad:

Bonus: 13e maand over dit jaar.
Salaris volgend jaar: 150e extra (2e x dit jaar al)
Reiskosten: Worden herberekend o.b.v. mijn nieuwe woonplaats.

Ben tevreden.

Lekker heur.

Ik volgende week gesprek. Wil er toch wel wat meer uit gaan trekken, is het niet in salaris, dan wel in ontwikkelingskansen.

Last edited:
Heb ook gesprek gehad, goede score, krijg er anderhalve schaal bij, dus €150,= per maand bruto erbij... Nog nooit zo weinig salarisverhoging gehad, maar dat krijg je als je eens niet van baan switcht, en de eerste paar jaar gaat het hardst (weleens 15% salarisverhoging gehad, maar mss verdien je daarvoor dan te weinig ivm je capaciteiten)... Kan nog wel ff groeien, m'n schaal loopt tot 3817 p/m door, als ik doorstroom op m'n afdeling in dezelfde functie kan je tot 4187 p/m cashen...

Jaartje terug begonnen met 1100,- bruto. Nu bij huidige baan 1450,- bruto, januari 1853,- bruto, bij voldoende functioneren 1950,- bruto + loonschaal omhoog.

Ik werk nu nog maar net een goed jaar sinds ik klaar ben met school, vind het wel best :P

Back