Boetes voor snelheidsovertredingen en niet handsfree bellen :+
Met sommige dingen ben ik niet zo heel gelukkig. Mijn reiskosten zijn nog op basis van toen ik thuis woonde. Inmiddels rij ik 80km op een dag ipv 25. 100 euro netto reiskosten kom je dan niet mee rond :+ . Heb te horen gekregen dat ik niet gedwongen ben te verhuizen, en dat ze daarom dit niet per-se hoeven op te hogen.
Verder heeft mijn vader een bedrijf in zelfde sector, en dit begint het steeds vaker te vragen of ik niet wil switchen. Zit bij een tof bedrijf en wil elders eerst mijn sporen verdienen dan als 'zoontje van' ergens te beginnen, maar niet ten koste van alles
Ziet er interessant uit dat sprinx, doen zij ook onderzoek naar nieuwe alternatieve bronnen van energiewinning of alleen de bekenden wind, water en zonne energie?
Wat kweekt die tuindert dan als je ook in de avond moet?
75 piek bruto? Je hebt gewoon inflatiecorrectie/indexatie gekregen bedoel je? j/k... Over 2 weken funtioneringsgesprek, weer wat geld erbij, al gaat het niet hard met ons nieuwe beloningssysteem, je kunt precies zien wat je over 5 jaar verdiend als je normaal je best doet... Behalve als je een andere functiegroep krijgt...
Zonde als salaris de hoofdreden is om ergens anders te gaan kijken, maar je baas heeft het er zelf naar gemaakt