This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.
sinds gisteravond terug van turkije (Antalya-Alanya-Belek)
Morgen naar Egypte voor 3.5 weken, en als ik terug ben weer Naar Turkije voor 2.5-3 weken.

Waar ga je heen in Egypte? Ik ben er ook een keer geweest, wel in het voorjaar, want nu is het daar volgens mij echt niet uit te houden. Toen ik in het voorjaar ging was het hier en daar al 40 graden, windstil en midden in niks zegmaar...

Marcie said:
Ik ook naar Chersonisos met twee maten 8), van 21 tot en met 28 juli
Heb er goed zin in

Ik ben net terug uit Chersonissos, vond de plaats zelf niet zo super als ooit wordt gezegd, maar wel relaxt verder.
Zaten er vlakbij in een super all inclusive hotel, Nana beach..

Sjoerd said:
Waar ga je heen in Egypte? Ik ben er ook een keer geweest, wel in het voorjaar, want nu is het daar volgens mij echt niet uit te houden. Toen ik in het voorjaar ging was het hier en daar al 40 graden, windstil en midden in niks zegmaar...
naar cairo, maar denk niet dat ik zo lang daar blijf, wat rondreizen

chantal said:
ik ben met x-travel geweest en camping le front de mer...wij waren er vanaf 25-07.

Dan stond je op een andere camping. Kan zo de naam van onze camping niet ophoesten maar het is niet de jouwe.

aC'88 said:
naar cairo, maar denk niet dat ik zo lang daar blijf, wat rondreizen

Ik heb toen Cairo overgeslagen. Ik ben binnengevlogen op Luxor en toen met een nijlcruise naar beneden gegaan. Onderweg van alles bekeken. Was supermooi, daarna naar Hurghada lekker chillen en snorkelen enzo.

Sjoerd said:
Ik heb toen Cairo overgeslagen. Ik ben binnengevlogen op Luxor en toen met een nijlcruise naar beneden gegaan. Onderweg van alles bekeken. Was supermooi, daarna naar Hurghada lekker chillen en snorkelen enzo.
ik zie wel Eigenlijk wou ik niet gaan omdat het te lang duurt. Overigens ga ik ook helemaal alleen vliegen enz...Er wachten me wel kenissen/vrienden op daar die er al zijn. Ik ben pas terug van turkije, niet eens kunnen uitrusten en ga weeer weg. M'n ouders hadden het geregeld en kom er pas achter :? Vandaag m'n motorrijlessen geannuleerd en praktijk auto examen verzet. Als ik terug ben v. egypte ga ik na een weekje weer naar turkije, nog nooit zo'n drukke vakantie gehad

MHR_AEROX said:
wow die kamer

kan je zelf de kleur van de die lichten regelen welk kleur je wilt en internet aansluiting op de room. Echte aanrader dit hotel, heb je ook geen last van vieze russen enz.

Status
Not open for further replies.