Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.
toch niet op de plek waar jij heen gaat Denna?
Waar ging je ook al weer heen, Bodrum, Marmaris of Alanya?

Nog 17 dagen dan Rimini, werk ondertussen alweer aardig wat weekjes, en leef er steeds meer naar toe eigenlijk, geen zin meer om te werken 8P.

chantal said:
Daar ben ik vorig jaar geweest 10 dagen...was echt super leuk daar :D

Wtf, ik was daar ook vorig jaar. Welke camping stond je? En met welke reisorganisatie was je? Ik ben met Gogotours geweest. Ik was samen met F15DD van het forum hier.

iemand die nog naar Zeeland gaat, richting breskens.. Ik ben daar iig vanaf zaterdag te bekennen.. Camping Napoleon Hoeve in Breskens..

Gr

Chersonisos, vorig jaar met ouders daar geweest. Dit jaar met maties!
Echt iedereen iedereen die je tegenkomt met uitgaan enz gaat daarheen, hoe vet :D

kwarkpower said:
Wtf, ik was daar ook vorig jaar. Welke camping stond je? En met welke reisorganisatie was je? Ik ben met Gogotours geweest. Ik was samen met F15DD van het forum hier.

ik ben met x-travel geweest en camping le front de mer...wij waren er vanaf 25-07.

Exision said:
Chersonisos, vorig jaar met ouders daar geweest. Dit jaar met maties!
Echt iedereen iedereen die je tegenkomt met uitgaan enz gaat daarheen, hoe vet :D

Hoe niet vet man... Iedereen van me school etc. gaat daar ook heen, genoeg reden om daar juist niet heen te gaan.

Dennis said:
hm, wanneer ga je, ik pak weleens een terrasje in renesse, als ik je tegenkom drinken we een biertje, ik wil weleens weten wie je nu eigenlijk bent:D

haha :p vanaf 21juli tot de 26 geloof ik, weet het eigenlijk niet precies meer 8P

Status
Not open for further replies.
Back