Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.
Half juli voor 2 weken naar Italie met de auto en tent.
waarschijnlijk richting Rome/napoli

En in de herfst vakantie 8 dagen naar tenerife.
5 sterren hotel all-in.
www.bahia-principe.com Costa adeje.

2006 , het jaar van de yup 8)

in july 2 weekjes naar saint argeles in zuid frankrijk :)

Relax in een appartement aan zee met 3 vrijgezelle vrouwen en een koppeltje :P

Oftewel : word zooo vet :D

Nu ik geslaagd ben g ik samen met me pa ergens heen, en ik mag kiezen:)

HEt maken van een leuke keuze valt me toch iets zwaarder dan gedacht....

Iemand van jullie misschien nog een goede tip/suggestie...?

Ik ben vorige week naar Chersonissos geweest, met een examenreis. Was echt te vet. De jungle is echt een aanrader vanwege de muziek. Die tent was echter pas 3 weken open dus het was er wel nog rustig. Verder zijn we veel in de Amnesia geweest.

1 ding als je met beachmasters gaat en moet bijbetalen voor die partycruise, niet meegaan. Wij hadden muziek, een cdtje met 5 nummers die op repeat stond. En het eten wat we kregen was ook niet te kanen, een knakworstje van de bakplaat (en zwart) 2 stokjes bende en een plak feta geloof ik. Wij hadden het bij het boeken er al inbegrepen maar anders moest je er 23 eu voor betalen ofzo, en het stelde echt vrij weinig voor!

Voorderest, toen wij er waren was ong 75% vrouw, maar ik denk dat het in het hoogseizoen wel iets anders zal liggen? In ieder geval Kreta is zeker een aanrader imo!

j0rg said:
Ik ben vorige week naar Chersonissos geweest, met een examenreis. Was echt te vet. De jungle is echt een aanrader vanwege de muziek. Die tent was echter pas 3 weken open dus het was er wel nog rustig. Verder zijn we veel in de Amnesia geweest.

1 ding als je met beachmasters gaat en moet bijbetalen voor die partycruise, niet meegaan. Wij hadden muziek, een cdtje met 5 nummers die op repeat stond. En het eten wat we kregen was ook niet te kanen, een knakworstje van de bakplaat (en zwart) 2 stokjes bende en een plak feta geloof ik. Wij hadden het bij het boeken er al inbegrepen maar anders moest je er 23 eu voor betalen ofzo, en het stelde echt vrij weinig voor!

Voorderest, toen wij er waren was ong 75% vrouw, maar ik denk dat het in het hoogseizoen wel iets anders zal liggen? In ieder geval Kreta is zeker een aanrader imo!

Amnesia mochten we niet meer in. Lijers waren dat zeg. Chersonissos ownde wel ja :7

kris@spaceship said:
Ik ga op 10 daagse busreis naar argeles sur mer in Frankrijk. En dan sportief doen. Lijkt me erg leuk.

Daar ben ik vorig jaar geweest 10 dagen...was echt super leuk daar :D

aanstaande dinsdag 8 dagen hurghada ehypte, hilton all-in last-minute met mn gf. lach me rot voor 300 eu: gegarandeerde zon, all-in, alleen schijnt het een irritant volk te zijn. kwestie van binnen het complex blijven.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back