r0bert said:Vorig jaar was er niets aan de hand hoor in turkije, nu vogelgriep en misschien terroristische aanslagen...
Van de vogelgriep heb ik niets gemerkt en ik ben net een maand terug van kusadasi, dreiging van terrorisme is overal dus daar hoef je het ook niet voor te laten.
Ik zou het wel weten, lekker NOG goedkoper dan dat het al is 15 dgn all-in turkije denks.
Je bent iig verzekert van mooi weer
tis dat ik naar gran canaria ga anders zou ik weer naar Marmaris gaan
robinsr50 said:ik ga lekker naar spanje sant pere pestkador
camping l'amfora het is echt een bekende camping ik weet zker dat ik wel wat forum members tegen het lijf loop 1 of 2
ik ga 5 augustus tot de 27ste
r0bert said:Vorig jaar was er niets aan de hand hoor in turkije, nu vogelgriep en misschien terroristische aanslagen...
Van de vogelgriep heb ik niets gemerkt en ik ben net een maand terug van kusadasi, dreiging van terrorisme is overal dus daar hoef je het ook niet voor te laten.
Ik zou het wel weten, lekker NOG goedkoper dan dat het al is 15 dgn all-in turkije denks.
Je bent iig verzekert van mooi weer
tis dat ik naar gran canaria ga anders zou ik weer naar Marmaris gaan
Sjoerd said:Pff kutzooi daar in Marmaris, die turken vragen overal veel te veel geld voor en zitten constant te ZEUREN. Plus dat je minimaal in een 4 sterren hotel moet zitten, wij zaten in een 3 sterren hotel (3jr terug oid) en het eten was echt kksmerig. Bier uit plastic glazen, etc. etc. Veel stelletjes en grote groepen lompe boeren of bouwvakkers.
Enige leuke was dat er veel nationaliteiten waren.
Tezzaahh said:Wij gaan naar lapland dit jaar x|
r0bert said:hehe, dan heb je gewoon echt pech gehad, ik heb nog nooit geauwehoer daar gehad, mja ieder zn ding.
Menn0 said:Vorig jaar ook @ Playa des Ingles, wel lache, zat in Hotel Corona Roja
Meest vermaakt @ Kashbah (zigzags) en Gran Chapperal (Heineken Cafe)
D.J said:Juist... Broodje Amsterdam :~
Omg.. nu ik deze foto's zie wil ik er zoooooo graag weer heen hehecht kut gewoon