This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.

ik ga 2 juli o.a als het goed is

Hoop dat de prijzen nog wat dalen, we komen nu voor all in voor 8 dagen op 550 per persoon

ik had 15 dgn 800e pp oid, wel **** hotel
Probeer naar Marmaris te gaan, daar is imo het meeste te beleven.
Kusadasi suckt, Alanya gaat

Marmaris is boe.

barstreet overdreven duur, laatste dag pas die andere kant ontdekt waar alleen maar russen zaten

daarom all-in nemen, in het hotel flink doorzuipen zodat je max 1 a 2 biertjes in de tent koopt.
Had jij ook een fishbowl genomen?

robinsr50 said:
ik ga lekker naar spanje sant pere pestkador

camping l'amfora het is echt een bekende camping ik weet zker dat ik wel wat forum members tegen het lijf loop 1 of 2

ik ga 5 augustus tot de 27ste

Das die camping toch met die kruiken? Ik heb een hele tijd terug toen ik nog met mn ouders ging op Las Dunas gestaan. Das 1 grote fabriek die camping, ligt net iets verder. 2 jr terug toen ik met een maat wat aan het rondreizen was per auto zijn we daar ook nog ff geweest.

Pff kutzooi daar in Marmaris, die turken vragen overal veel te veel geld voor en zitten constant te ZEUREN. Plus dat je minimaal in een 4 sterren hotel moet zitten, wij zaten in een 3 sterren hotel (3jr terug oid) en het eten was echt kksmerig. Bier uit plastic glazen, etc. etc. Veel stelletjes en grote groepen lompe boeren of bouwvakkers.

Enige leuke was dat er veel nationaliteiten waren.

Ligt idd maar net aan het hotel, wij hadden echt goed te eten en het bier was ook goed te doen.
Verder moet je ook altijd afdingen en zoveel mogelijk eten/drinken in je hotel.
Discotheken zijn wel duur, maar gratis entree en als je al genoeg gezopen heb ben je vrij goedkoop uit voor een avond lamheid.

Die turken proberen je btw ook vaak te naaien. Vrienden van me hadden meerdere keren nadat ze vrij lam waren dat ze te weinig geld terugkregen of helemaal geen geld.

Echt smerige gasten, smerig eten, smerig onderkomen, gewoon echt een smerig land. Hear me out; ik kom er echt NOOIT meer.

hehe, dan heb je gewoon echt pech gehad, ik heb nog nooit geauwehoer daar gehad, mja ieder zn ding.

r0bert said:
hehe, dan heb je gewoon echt pech gehad, ik heb nog nooit geauwehoer daar gehad, mja ieder zn ding.

Komt wel jongen, komt wel. Die gasten ruiken geld en proberen het op allerlei manier van je te ontfutselen.

Menn0 said:
Vorig jaar ook @ Playa des Ingles, wel lache, zat in Hotel Corona Roja

Meest vermaakt @ Kashbah (zigzags) en Gran Chapperal (Heineken Cafe)

Juist... Broodje Amsterdam :~

Omg.. nu ik deze foto's zie wil ik er zoooooo graag weer heen heh echt kut gewoon

D.J said:
Juist... Broodje Amsterdam :~

Omg.. nu ik deze foto's zie wil ik er zoooooo graag weer heen heh echt kut gewoon

Ik ga erheen 26 juli, daar is het dus goed tof begrijp ik ?

Iemand ervaring met last minutes? Ik ben van plan plusminus één week voor vertrek te boeken ga samen met mijn vrouwtje. Nog genoeg beschikbaar en is het echt aanzienlijk goedkoper? Zou graag richting de carribean gaan, isla margarita of de dom. rep. of iets dergelijks. Budget voor de reis zelf: ongeveer 750 euro.

Haagsze, waar heb jij venezuela geboekt?

Status
Not open for further replies.