DeJongh said:Ja onze bus vertrekt uit Amsterdam alleen wij stappen in bij het Geusseltstadion (MVV) in Maastricht.
Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee hoe ons appartementen complex heet, we gaan in ieder geval niet naar een camping. Maja dat maakt ook niet zoveel uit in de bus zit je altijd met ook andere mensen die naar een andere camping, hotel of appartementencomplex gaan. Dus best kans dat we in dezelfde bus zitten.
Ik heb je btw toegevoegd.
rndtje said:Ik ga 8 augustus naar China (h)
Ronnie said:Dat ben je minstens wel kwijt ja. Geld gaat gewoon altijd hard op vakantie. Je doet gewoon waar je zin in hebt en je moet gewoon zorgen dat je genoeg op je rekening hebt. Dan kan je lekker doen wat je wil. Hele tijd opletten is ook niks heb het zelf een jaartje meegemaakt in Lloret.
Maar vorig jaar in Turkije hoefde ik er niet na te kijken en heb ik zoiets van 1200 - 1300 euro opgemaakt. Heb het niet precies nagetelt ofzo. Was 12 dagen in turkije (marmaris) waarvan 2 dagen vliegen zeg maar. Gewoon lekker doen wat je wilt, bootje huren, lekker uit eten in nette tentjes, terrasjes pakken dikke coctails drinken en dik stappen. Je bent het gewoon makkelijk kwijt dat geld...
Najaa vrijwillig ..Redmer said:Vrijwillig? :+
In Rimini zit alles vlakbij het spoorRedmer said:Ik heb ook geen idee hoe ons appartement heet, weet alleen dat het vlakbij een treinspoor is :+
RRtje said:Ik vond mijn 500 eutjes in 12 dagen al veel, heb echt op moeten passenHad wel veel meer uit kunnen geven maar dat vind ik gewoon doodzonde..
Hans. said:300eu valt ook wel mee voor 7 dagen
Stijn P said:ja idd, kun je nagaan hoe hij heeft geleefd, als hij 500 in 12 dagen heeft uitgegeven, in het buitenland
maar RickRobert hoe was het eigelijk?
Sjoerd said:Als jij even lang was gegaan als hem en evenveel had uitgegeven als jij in die 7 dagen had gedaan, had je wel 14 Euro meer uitgegeven. Dus zit rond hetzelfde.
Ik weet echtn iet meer wat ik altijd kwijt was op vakanties, maar het liep altijd wel op. Sowieso omdat ik meestal 2 weken ga.
Hans. said:Dus jij zou in Chersonissos ineens het dubbele uitgeven omdat dat ineens heel anders is als Texel?
rndtje said:Najaa vrijwillig ..
Ik ga met mn vader mams gaat niet mee 8)
Dus dat is wel relax opzich..
Maar ik ga meer voor t shoppe daaro
Nicolás said:In Rimini zit alles vlakbij het spoor