This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.
21 juli t/m 6 augustus met 8 vrienden naar Lloret!!

Heb er echt heel veel zin in, heb alleen me enkelbanden verrekt, dus zit nu met me poot omhoog!!!

Zitten in appartementencomplex Condado, op 500 meter van het strand en 900 meter van het centrum!!

Da-vid said:
morgenvroeg naar zuid frankrijk

kga naar Argeles, dat ligt 30km naast de spaanse grens.. aan de middelandse zee

Ben ik 2 jr terug geweest. Veel meisjes van 16 17 die nog net met hun ouders meegaan. Ik stond op een of andere camping die lekker cheap was.

Ze hebben wel 1 zon vette discotheek daar, beetje luxe shit met banken met tafels waar je dus champagne kan drinken enzo, das wel ok.

Hhee naar het HEnGSTENbal. Echt gewoon 90% man daarzo, wel gezellig hoor, dat zeker.

Ik hoop dat ik nog vrij kan krijgen, mn baas liep een beetje te ouwehoeren. Zoja dan ga ik 8 dagen back 2 kreta chersonissos. 4 jr terug geweest en was toen enorm goed bevallen, nu gaan we het nog eens checken dus.

Vrijdag voor 10 dagen naar Kreta met ouders (moest mee), en 11 augustus met vrienden naar Renesse:+

5 t/m 20 augustus (of iets langer, of 1 dag eerder, ben niet zo erg op de hoogte ) naar frankrijk, ergens onderaan aan het strand dacht ik :X

kvind het zwaar kut dat ik niet thuis ben met me verjaardag, 18 augustus

2aug dus naar Mallorca :# Kom je er achter dat half Mijdrecht ook gaat 8P Zit ik dus niet echt op te wachten...

@Dragsterlover: 8 dagen idd wat aan de korte kant. Vorig jaar 8 dagen Turkije gedaan, maar was al 2 dagen kwijt door het vliegen :X Maar goed dat wil niet zeggen dat het niet leuk gaat worden

We zouden naar duitsland toe. Wouden ze naar warner bros movie world of zo... Maar jah ik heb voor 6 weken werk en gaat dus niet door en had er eerlijk gezegt ook niet zoveel zin in....

[5th]Tom K said:
en aangezien er bijna alleen maar stakkers in mijdrecht wonen ..... succes

Sssssst stil jij Ze zitten in ieder geval niet bij mij in de buurt qua appartement

BaasB said:
Vrijdag voor 10 dagen naar Kreta met ouders (moest mee), en 11 augustus met vrienden naar Renesse:+

Dan gaan wij ook. Klopt het nou dat alles daar om 2 uur dicht gaat?

Vrijdag met 6 man naar Moliets, Frankrijk. Ligt 50 km noordelijk van Biarritz. Wordt dus 10 dagen surfen/bodyboarden/etc. Heb er echt superveel zin in 8).

lamahoofd said:
Morgen weekend sfeer proeven in renesse,ga 4 aug zelf maar nu even weekend op bezoek bij andere maten dan met wie ik ga
4 augustus ga ik ook naar renesse!
waar ga je heen? ik strand en duin

Status
Not open for further replies.