This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
1e zijn chinese vlinders en 2e zijn nitraatbommen

Die vlinders zijn meestal wel chill, vooral als je de grote hebt.
 
ja ik dacht dat ik die vlinders vorig jaar ook had, en toen kocht ik ze als zijnde 'gigavlinders', ze knallen behoorlijk

op de doos stond big spanish crackers, maarja, die nitraten zaten ook in die doos dus weet niet wat er misschien nog meer in die doos heb gezeten
 
Die vlinders knallen hard , maar ze gaan mooier als je er een bus haarlak of deo aan vast taped.

Zoek alleen wel dekking
 
v/d week wat shells op de kop getikt, zinks en super extremes... ook nog wat exploids alleen daar heb ik verder geen ervaring mee..

wat is volgens jullie de beste fabrikant van shells?
 
Shells, daar verschillen de meningen nog wel over. Welke shells heb jij?

Over het algemeen wordt er veel in Jorge shells gehandeld omdat die goedkoop zijn vergeleken met andere shells. Maar kwalitatief minder.
 
Kan iemand mij vertellen wat dit zijn?




Beiden gewoon goed spul, gewoon kopen mits de prijs reël is.

voor die vlinder zou ik max 20 betalen en die nitraten ook.



Zelf onderhand ook al aan het verzamelen aan, heb het gelukkig ergens anders op kunnen slaan.

Heb nu:
3x 1,5 inch candle
2x 2,5kg waaiers
1,2 kg fontijnen
Stuk of wat zink pijlen
Carbid
Bult patronen
Binnenkort nog een paar blokken ophalen en een tig aantal grote sierpotten en rollen uit belgië
 
ja ik heb er 100 voor 45 euro gekocht, verkoop ze voor euro per stuk door denk ik aan al die mannetjes hier

en die vlinders heb ik 20 euro per doos van 10 voor betaald, doorverkopen voor 2,50 per stuk
 
20e per nitraat pakje is wel heel duur ja
Hebben ze tegenwoordig weer nitraten die verkleuren?

Zelf zoek ik nog die uberrr vlinders maar daar is de halve wereld naar op zoek.
 
Ja, dit zijn goede nitraten olger, voor een vrij normale prijs ook (10.50 in de winkel)

De zogenaamde 'zwarte doos nitraten', officieel Thunder Cracker.

Geven eerst een groene vlam, en daarna een vrij harde knal
 
20 euro voor nitraten beter PM jij me even
want aan jouw kan ik dus goud geld verdienen
Dit was dus als "grap" bedoelt mensen.
DUS NIET MEER PM'EN!!! IK VERKOOP NIKS!

BTW wel PM'en als je hier aan kan komen
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=8RX9366GWjk"]YouTube - massive salute rocket[/ame]
lijkt wel een skudraket
 
Status
Not open for further replies.