Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
Precies, dat risico is aan jezelf. Je kan de verkopers het niet kwalijk nemen. Verder moet je natuurlijk niet de grotere grens overgangen gaan nemen. of juist wel? Ik heb het wel gedaan en niks gezien.

Ik was btw opzoek naar het topic van vorig jaar maar kon het niet vinden. ivm collectiefoto.
 
idd of ze staan voor je huis...

beste manier is nog steeds
2 auto's heen gaan 1 in belgie parkeren met de andere gaan halen dan naar auto 2 brengen en overladen dan met tussen stuk van 5 auto's terug rijden en NIET rechtstreeks naar huis :W
 
Dit is echt lomp dat je zoiets zegt!

die weten altijd dat er controle staan?

dus niet hebben niet eens tijd ervoor.

je hebt altijd kans om gepakt te worden.

ik weet als ze het wel weten dat ze het zeggen


De agent die ons aan heeft gehouden heeft gemeld in de zaak dat er controle was. Erg zwak dat tegenwoordig iedereen alleen voor geld te porren zijn.

Risico's hoor je mij ook niet over praten, ben netjes voorgekomen, netjes taakstraf gedaan enz.. 1nige lullige is dat we in okt 2005 zijn aangehouden en op 28 dec 2006 voor moesten komen :X gaat gewoon een jaar overheen.

Maar mensen, als je echt vuurwerk wilt hebben, moet je zeker niet meer in belgie zijn.. die tijd is een beetje voorbij vind ik.. Daar verscherpen ze ook hun regels enz.. Polen is het tegenwoordig.. zelf TNT en springstof te krijgen :P
 
had 2 jaar terug deense shit :X ( was ook illegaal daarzo )
zat vloeistof in knalde KK hard balk van 5 cm dik was gespleten toen we deze er oplegede ( zo'n kinderspeelhuisje :X ) leek ook op een echte TNTstaaf :P
 
De agent die ons aan heeft gehouden heeft gemeld in de zaak dat er controle was. Erg zwak dat tegenwoordig iedereen alleen voor geld te porren zijn.

Risico's hoor je mij ook niet over praten, ben netjes voorgekomen, netjes taakstraf gedaan enz.. 1nige lullige is dat we in okt 2005 zijn aangehouden en op 28 dec 2006 voor moesten komen :X gaat gewoon een jaar overheen.

Maar mensen, als je echt vuurwerk wilt hebben, moet je zeker niet meer in belgie zijn.. die tijd is een beetje voorbij vind ik.. Daar verscherpen ze ook hun regels enz.. Polen is het tegenwoordig.. zelf TNT en springstof te krijgen :P

Zal het morge is aan een Pool op het werk vragen of die wat mee kan nemen.... :D
 
Handelaar in nederland is iig veel minder risico ja veel handelaren bezorgen ook nog eens als je geluk hebt. En vaker zijn ze nog goedkoper dan de belgishe winkelprijzen omdat somige gigantish veel in een keer kopen ;)
 
gozer uit me straat haalt altijd net over de grens bij een groot industrie terein (weet de plaats niet meer ff 1x nog vragen)
10 zinkpijlen(net lawinepijlen) voor 75 eu
moet je volges mij wel kvk pas voor hebben

onzin!

zink (lawine) pijlen en sierpijlen kun je nergens kopen als je alleen maar K.V.K. hebt. dit kunnen alleen mensen met de juiste papieren, mensen die dus shows en dergelijke organiseren.

je kunt ze dit jaar wel makkelijk via handelaren krijgen, gemiddelde prijs per 100 stuks is dan 4.50 per stuk voor de zink 901 en voor de 902 100 stuks voor 5 euro per stuk.

zink sierpijlen zijn al een stuk duurder beginnen bij 15 euro per stuk

en zink shells zijn al helemaal penning 16, voor een 6" zink siershell betaal je al snel 75 euro per stuk.

de gruutn:Z
 
onzin!

zink (lawine) pijlen en sierpijlen kun je nergens kopen als je alleen maar K.V.K. hebt. dit kunnen alleen mensen met de juiste papieren, mensen die dus shows en dergelijke organiseren.

je kunt ze dit jaar wel makkelijk via handelaren krijgen, gemiddelde prijs per 100 stuks is dan 4.50 per stuk voor de zink 901 en voor de 902 100 stuks voor 5 euro per stuk.

zink sierpijlen zijn al een stuk duurder beginnen bij 15 euro per stuk

en zink shells zijn al helemaal penning 16, voor een 6" zink siershell betaal je al snel 75 euro per stuk.

de gruutn:Z

volgens mij weet ik wel welke lijst jij hebt haha :D

pm maar voor lijst :p
 
Kan iemand mij vertellen wat dit zijn?

2qjkryo.jpg

ioq7au.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top