Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
ja ik vind alles best, maar een strafblad is niet de bedoeling :P anders betaal ik wel wat meer, mag iemand anders het lekker halen.

Zullen iets van 100 supervlinders worden, en 10 tot 20 lawinepijlen.
Mortieren kan ik hier nergens krijgen :( die 3 / 6 inch lijken me zwaar vet, vinden mijn ouders tenminste ook leuk.
 
ja ik vind alles best, maar een strafblad is niet de bedoeling :P anders betaal ik wel wat meer, mag iemand anders het lekker halen.
Ik heb dus speciaal gevraagd aan de rechter of ik nu ook een strafblad heb.
( aangezien ik een redelijke positie heb bij de overheid :X, Gelukkig ben ik hier gaan werken voor dit gebeurde en ben ik toen nagetrokken. Als ik er nu zou soliciteren werdt ik afgewezen door dit... )
Ik heb dus GEEN strafblad, maar wel een aantekening mocht ik nu weer gepakt worden krijg ik een strafblad
 
nog beetje fotos van mij van vorig jaar:
ben zelf nooit zo erg van de mortieren e.d. meer van het kleine spul (veel voor weinag :P) kijk en oordeel:

1001306hq8.jpg

1001307hb7.jpg


en nog kk veel legaal ::D
1001309th2.jpg

voor iets van 200-300 pleuro denk toen. kheb nog achterlijk veel op zolder liggen (veelal kanonslagen 5 brode ong nog :W) steek zo nu en dan nog wel eens iets af

weet niet zo veel van die maten/namen enzo af maar dat signaal rakkete was dus een lawine pijl was me gezegd en dat andere ding supervlinder.. knalde iig kkhard:D verder nog strijkers en minis :W en nog blackbermudas

die bijtjes van foto1 zaten overigens in 1 of ander paket 8P niet uit eige inisjatief gekocht

en uiteraard fokin veel thunderkings
 
Iemand tips waar ik het beste heen kan in belgie voor wat leuke knallers, wil gewoon paar leuk knal vuurwerk voor mezelf dus niet zo veel halen maar zou niet weten wat nou de beste shop is. Kamer van koophandel is geen probleem want ik dacht dat je dat soms nodig had, iemand dus tips?
 
wat wil je pcies halen wat leuke knallers tjah ga gewoon naar baarle nassau leek sierspul ga metje kvk naar alpeco. Groot ook in belgie illegaal zoek een belgie's handelaar :W ( suc6 met zoeken ;) )
 
ja ik weet alleen knalgoed.be, maar die vertelden mij dus dat lawinepijlen ilegaal zijn daar, en ik zou dit jaar graag zelf wat in die pijlen handelen, hoe kan ik aan een adres kunnen komen van een mafkees die die dingen heeft? ik heb geen kvk ofzo..
 
lawinepijlen zijn idd ook in belgie VERBODEN! maar vaak wordt er onder de toonbank gewoon gehandeld.

En waarom moet ik adressen geven??
www.alpeco.nl

of rij gewoon baarle nassau in zitten geloof ik 5 toko's daarzo..
 
Veel mensen denken inderdaad dat lawinepijlen en 100 000 en zo iets dergelijks alemaal gewoon te krijgen is in belgie. Maar sinds toch al een aantal jaren mag dat helaas niet meer. Enigste winkel die met kvk wat meer verkoopt is idd alpeco maar daar zijn de regels laatste paar jaar ook aangescherpt. Dus voor het echt leuke spul moet je toch op zoek naar een handelaar. Vaak zijn handelaren in nl die erg groot inkopen nog goedkoper ook en je hoeft er niet eens de grens voor over. ;)
 
Alleen in december timmy?

Vorig jaar je poster er wel zien hangen, maar kon er niet op komen dat jij het was. Je zei toen wel had je ff mij naam moeten noemen. Jij werkt gewoon in olen toch?

Binnenkort maar weer is een ritje die kant op, en duitsland ook ff aandoen uiteraad.
 
Alleen in december timmy?

Vorig jaar je poster er wel zien hangen, maar kon er niet op komen dat jij het was. Je zei toen wel had je ff mij naam moeten noemen. Jij werkt gewoon in olen toch?

Binnenkort maar weer is een ritje die kant op, en duitsland ook ff aandoen uiteraad.

jah alleen december tenminste,zover ik weet!

kan best dat ik alvast een keer kom helpen.

maar december sowiezo!

En jah zoals je zegt diegene die naar olen of baarle gaan.

vertel me naam:)

alvast bedankt hiervoor:)
 
gozer uit me straat haalt altijd net over de grens bij een groot industrie terein (weet de plaats niet meer ff 1x nog vragen)
10 zinkpijlen(net lawinepijlen) voor 75 eu
moet je volges mij wel kvk pas voor hebben
 
gozer uit me straat haalt altijd net over de grens bij een groot industrie terein (weet de plaats niet meer ff 1x nog vragen)
10 zinkpijlen(net lawinepijlen) voor 75 eu
moet je volges mij wel kvk pas voor hebben

Ga dat maar eens snel navragen dan :P
en vertel het me maar via msn :P
 
mensen, ga dus niet naar baarle.. 2 jaar geleden aangehoude undercover blabla shit.. verkoper van zena schijnt geweten te hebben dat er controle was, en heeft alleen maar geld willen verdienen en dat dus niet tegen ons verteld.. Beter fix je een handelaar in nederland, loop je minder risico 1nige nadeel is dat je wat duurder uitbent..

(voor de echte diehards, ritje naar Polen in het weekend.. SUPER veel en goeie shells voor leuke prijzen)
 
mensen, ga dus niet naar baarle.. 2 jaar geleden aangehoude undercover blabla shit.. verkoper van zena schijnt geweten te hebben dat er controle was, en heeft alleen maar geld willen verdienen en dat dus niet tegen ons verteld.. Beter fix je een handelaar in nederland, loop je minder risico 1nige nadeel is dat je wat duurder uitbent..

(voor de echte diehards, ritje naar Polen in het weekend.. SUPER veel en goeie shells voor leuke prijzen)

Dit is echt lomp dat je zoiets zegt!

die weten altijd dat er controle staan?

dus niet hebben niet eens tijd ervoor.

je hebt altijd kans om gepakt te worden.

ik weet als ze het wel weten dat ze het zeggen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top