This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
heb deze voor de gein eens besteld in polen 8P
kijken wat het is moest betalen via me creditkaart en ze belden me op dat het onder weg was 8P

Attachments

• TFB1u_2_XL.jpg
    204.4 KB · Views: 13
  • TFB-1u_XL.jpg
    230.9 KB · Views: 28
Knallen wel goed hoor! maar ik vind ze nog redelijk duur, zeker als je 25 pakjes haalt en dat dan voor 3,50 per pakje

Kan je beter voor die 7 euro pakje nitraten halen, heb je er 10 meer voor dezelfde prijs

nee ik betaal geen 3.50 per pakje, dat kosten ze in belgie

ik koop 25 pakjes a 2euro per pakje, maar verkoop ze gewoon door voor 3.50 4 euro of miss wel 5, wat een gek dr voor geeft zulle we maar zegge

krijg ook silver crackers a 2eu de pakje

Als hier iemand op het forum is die mij die mortier dingen kan leveren laat aub even horen
Mortier dingen???:?
Mortier is de buis waar je een shell instopt.
Shell ofwel Mortierbom stop je in een mortier.

Neem aan dat je shells wilt hebben, met dan gelijk eventueel een mortier erbij..

Mortier dingen???:?
Mortier is de buis waar je een shell instopt.
Shell ofwel Mortierbom stop je in een mortier.

Neem aan dat je shells wilt hebben, met dan gelijk eventueel een mortier erbij..

denk idd dat ie dat bedoelt!

ben ik ook nog naar opzoek eigelijk, maar niet groter dan 3 inch met buis(mortier) bitte! en natuurlijk een goede prijs!!!!

mag ik alleen de mensen hier op het forum er aan herrineren dat er niet gehandeld mag worden op het forum ( dus ook niet er naar vragen!!! )
superspnl kom eens op msn

10 van die bouwpakketen moest ik 110 euro voor betalen dus vind het wel meevallen
iets van 30 euro bezorgkosten

Lekker duidelijk taaltje ook :X

Kom er dus echt niet uit op die site haha

Edit ik zie het marco thx

en superspnl ok dan zijn er dus verschillende kartons

Last edited:
ik heb ook verschillende 100-150 shot cakes van tropic !!

waaronder ook titanium salute 3''

de site is gewoon in engels te bekijken !!

Status
Not open for further replies.