Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
De eerst is al weer gesnapt bij mij int het dorp ...400 supervlinders
KOLLUM - De politie heeft donderdagochtend in een woning aan de W.H. van Heemstraweg een 17-jarige inwoner van Kollum aangehouden en 400 vlinderbommen in beslag genomen. De politie onderzocht een tip dat er in de woning vuurwerk zou zijn. In een schuur werden 400 vlinderbommen met een diameter van 3,3 cm aangetroffen.

:P

Dat is dan vet goedkoop voor een 2inch Bomberohr.
Ik zou eerder iets van 8 shots voor 50,- verwachten.

toch niet.. ik weet niet precies meer.. maar zowieso niet meer als 30 euro! ik weet ook niet precies hoeveel shots.. maar ik d8 19 oid.. was toen wel de laaste van die gast dus misschien daarom..

Cobra6 Gaat een stuk harder!

Zink 901 en 902 knallen evenhard, enige verschil is dat de 902 een titanium boeket heeft en 901 alleen een knal.

waarom staat dit er, post iedere dag

Hello LijP=,
Our records indicate that you have never posted to our site before! Why not make your first post today by saying hello to our community in our Introductions forum.

Why not start with your first post today and become an active part of Het Scooter Forum by ScooterTuning.net now!

waarom staat dit er, post iedere dag

Hello LijP=,
Our records indicate that you have never posted to our site before! Why not make your first post today by saying hello to our community in our Introductions forum.

Why not start with your first post today and become an active part of Het Scooter Forum by ScooterTuning.net now!

ander topic denk ik.

KOLLUM - De politie heeft donderdagochtend in een woning aan de W.H. van Heemstraweg een 17-jarige inwoner van Kollum aangehouden en 400 vlinderbommen in beslag genomen. De politie onderzocht een tip dat er in de woning vuurwerk zou zijn. In een schuur werden 400 vlinderbommen met een diameter van 3,3 cm aangetroffen.

:P

je moet ook eigelijk niet zeggen dat je het vuurwerk thuis hebt liggen, gewoon zegge ja heb het ergens liggen tegen klanten

Lijkt me opzich best logisch dat je het niet thuis hebt liggen,

als je een grote lading vuurwerk hebt dan leg je dat zeker niet in huis, stel je voor, er komt brand in je huis en de brandweer gaat je huis binnen en daar liggen 200 lawinepijlen opgeslagen.
Dat zou niet goed aflopen.

Reken maar dat je de rest van je leven flink in de problemen zit!

Vuurwerk altijd opslaan op veilige plekken.

Dit is ene buskruit rol Joël dus een nederlandse versie.

Zien er wel netjes uit verder, maar is toch niet het stukje geweld wat je uit belgië haalt. :)

Bij een leverancier/groothandel in belgie waarschijnlijk. Ik kan ze via via krijgen voor 75e ofzo, dus kan dan best geloven dat ze bij een belgische leverancier 40e kosten. Tenminste...als je er minstens 10 afneemt ofzo.

Status
Not open for further replies.
Back