Jammer dat alle handelaren te ver van Amsterdam af zitten.
Zijn er hier ook mensen die het grotere siervuurwerk afsteken?
De mortierblokken dus?
Op het oude FPM van een aantal jaar geleden stonden echt mooie filmpjes van blokken.
Sierblokken zijn steeds lastiger te krijgen. Wel zijn er nog blokken tot 3 inch in de omloop. Maar over het algemeen zijn het de blokken tot 30mm die verkocht worden. Maar dit is uiteraad ook van goede kwaliteit en van veel verschillende merken te krijgen.
Bonbridge, tropic, jorge enz...
Ik heb zelf ook een 5tal blokjes staan namelijk de:
TB216 : 100x30mm 58sec
Description: Red tail to red coconut with crackling; green tail to green coconut with crackling; silver tail to silver coconut with crackling; yellow tail to yellow coconut with crackling; blue tail to blue coconut with crackling.
TB305: 105x30mm 48sec
Description:
1.Green comets to golden glittering burst;
2.Silver tails to coconuts;
3.Exotic yellow mines to red and blue burst; crackling mines to golden rustle polypus;
TB234: 20/30/75mm 92schots 90sec
Description: Golden crackling chrysanthemum; green comets up to red peony with coconut pistil; silver spiral tail comets; green comets to golden crackling coconuts; red comets to silver crossetts with time rain; red, green, blue, orange, violet, silver blinking big peonies; sunflowers; golden crackling chrysanthemum; titanium salute
Verder heb ik nog 2 waaiers staan van 44x30mm en uiteraad de rollen en het klein spul.
Als ik het spul op de foto kan zetten zal ik het doen, waarschijnlijk pas na oud en nieuw de foto.