Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
iedereen woont zo ver weg, ik woon gewoon op fietsafstand van België (Baarle)
ging voorheen altijd op 2e kerstdag vuurwerk halen. denk dat ik zondag ff de bus naar baarle pak om het een en ander te halen.
 
zullen we het even gaan hebben over de hardste knallers die er van het jaar te krijgen zijn.

naar mijn weten heb je zink 901 en 902 en die nieuwe explod dingen, voor de rest nog spul wat in de buurt komt en wat dit jaar in de handel is ?
 
Ik denk dat de meeste harde toch

Explod(50 gram) en Titanova Delova 3" Ground Salute(45 gram), italiaanse bom (uitje) dat zijn de zwaardere

daarna zullen de zink pijlen,BSC etc komen

en dan de nitraten etc
 
Titanova Delova 3" Ground Salute = je bedoeld hiermee de titanium saluut, je hebt ze ook in 4 inch, maar volgens mij is dit zeer zeldzaam spul in NL ?
maar je hebt wel gelijk dit zijn de DREUNEN :D
 
Titanova Delova 3" Ground Salute = je bedoeld hiermee de titanium saluut, je hebt ze ook in 4 inch, maar volgens mij is dit zeer zeldzaam spul in NL ?
maar je hebt wel gelijk dit zijn de DREUNEN :D

5'' salut cilinders zijn ook te verkrijgen ze zijn zeldzaam maar ze zijn er wel ,dat is denk wel de knaller
 
ik ben totaal leek in vuurwerk dus een vraagje aan jullie...

vorige 2 jaar nix gekocht, maar dit jaar wil ik wel knallend afsluiten dus ben aan het rondkijken...

ik kan kopen:

100.000 klapper voor 85,-?
lawine pijlen voor 10,- ps
nitraat per doos van 10 stuks 8.50...

die nitraten heb ik dus een doosje van gozer gehad, maar vond het niet zo bijzonder...

uien ed zijn ook allemaal tekrijgen, maar zijn de bovenstaande prijzen teveel?
 
100 000 klapper heb ik voor 65, lawine pijlen voor 8 euro ( nog duur ik weet het ) en nitraten zijn dit jaar bagger.
 
o ok, dan koop ik dus nix bij hem :P... hoe kom ik aan de betere handelaren/prijzen? is dat gewoon goed google'en of gaat dat mond op mond?
 
Je bent nu al te laat ervoor, dan had je in september al bezig moeten zijn met zoeken.
En het is mond op mond, je gaat niet op MP zetten dat je vuurwerk verkoopt lijkt mij :P
 
die probeer ik dus ook nog te krijgen maar geen idee waarzo.
weet wel dat ze uit roemenie komen?
vvolgend jaar toch maar eens tripje oostblok maken:P
tegenwoordig komt alles uit polen en die kan uit :(

Explods komen van het bedrijf EPM uit Italie echt kwaliteid vuurwerk geen oostblok troep en ze gaan hard echt hard ;)

img4709mr0.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top