Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
300 per karton vind ik behoorlijk wat :+

Hmmm zal eens een 902 afsteken binnenkort, ik dacht dat er nog steeds een zo'n staart hadden :)

@ sr-50 ik denk niet dat er veel mensen aan een 24" mortier kunnen komen :P

Duur karton dan

Ik weet wel zeker dat niemand hier aan 24 " shells kan komen.
Mocht iemand 5 of 6 '' salut cilinders aan kunnen komen pm mij maar even ,aangezien ze op waren.
 
Duur karton dan

Ik weet wel zeker dat niemand hier aan 24 " shells kan komen.
Mocht iemand 5 of 6 '' salut cilinders aan kunnen komen pm mij maar even ,aangezien ze op waren.

Ik bedoel dat er 300 inzitten :)

vind ik behoorlijk wat hoor en als jij een karton voor E300 kan regelen heb jij je zaakjes goed voor elkaar :P

@ eendpower, giga vlinders zijn zo goed als niet meer te krijgen omdat ze niet meer gemaakt worden, BSC(super vlinder) is wel volop te krijgen, prijzen per doosje van 10 stuks verschil van +- 15 tot 25
 
Kijk wouter kan ik wel van houden, waar ga je dit jaar schieten? aangezien je in enschede woont toch? :)

Ik ga schieten aan de Heutinkstraat, waarschijnlijk bij de kruizing met de van Riebeekstraat.

Verderop staan ook nog wat bekenden van ons met een aantal bussen :+ Hogeland word altijd helemaal gek gemaakt op 31 dec.

We hebben een 80 liter kanon gemaakt van een gasfles :D

Jij dan?

Edit:
Dit is een filmpje van vorig jaar:
[ame="http://video.google.nl/videoplay?docid=1994093994608804144"]Carbid schieten 2006/2007 Enschede[/ame]

Wel jammer dat je de laatste bus niet hoort :(
Dit jaar hebben we wat meer bussen+kanon en allemaal mooi geschilderd :D
 
Last edited:
ik heb weer dezelfde 2 bussen als vorig jaar. gewoon 2 melkbussen. Waarschijnlijk sta ik aan de hengelosestraat te schieten ter hoogte van twekkelerveld (ROC) daar woon ik ook dus :)
 
Dat zijn geen gigavlinders. maar de BSC big spanish cracker....

Volgensmij kosten ze bij Alpeco 12,50 meende ik. 20 euro is wel de max wat ik ervoor zou betalen denk ik.
 
voor de 10e keer, dat zijn geen giga vlinders (zucht)

Dat zijn BSC, Big Spanisch Cracker oftewel super vlinders....

edit/ te laat :P sr50 waar kom jij vandaan dan ?:P 30 per pak is gouden handel dan
 
hier zijn ze ook met bulten af te nemen, worden al aangeboden voor 40 euro. moet je er wel min. 50 afnemen. Dus binnenkort maar is kijken :)

of zink 901 voor 2 oi, alleen moet je dan weer een container kopen. Gewoon te erg dat je er zo makkelijk aan kan komen vindt ik.
 
ik heb weer dezelfde 2 bussen als vorig jaar. gewoon 2 melkbussen. Waarschijnlijk sta ik aan de hengelosestraat te schieten ter hoogte van twekkelerveld (ROC) daar woon ik ook dus :)

Ah dat ken ik wel idd, maatje van me gaat daar naar school ;) CIOS
 
voor de 10e keer, dat zijn geen giga vlinders (zucht)

Dat zijn BSC, Big Spanisch Cracker oftewel super vlinders....

edit/ te laat :P sr50 waar kom jij vandaan dan ?:P 30 per pak is gouden handel dan

Amsterdam xD.. khb net 5 doze verkocht voor 140€ mooi prijsje voor die gozer gemaakt ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top