This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2005-2006

Njah tt's heb ik zelf nooit gehad, altijd crepenitraat, CWT, JCWT of NT. Maar is toch allemaal hetzelfde.

Nog een weekje en dan ga ik ook ff bezoekje brengen aan Alpeco:#

ik ga niet meer, heb zat gezeik gehad ermee, en wil niet meer de sjaak zijn
het blijft allemaal leukj, maar je moet wel je hersens gebruiken, diut jaar leuk legaalvuurwerk :0

Bart.T@zipsp said:
ik ga niet meer, heb zat gezeik gehad ermee, en wil niet meer de sjaak zijn
het blijft allemaal leukj, maar je moet wel je hersens gebruiken, diut jaar leuk legaalvuurwerk :0
Klopt wat je zegt, mjah ik ben nog nooit gepakt en heb het risico er wel voor over dan.
En je moet idd wel goed je hersens gebruiken als je illegaal vuurwerk hebt, ik drink dus op oudjaarsavond geen alcohol, behalve om 12.00 een glaasje chapagne

BTW zaterdag nog ff een matje + wat nitraten afgestoken omdat nederland heeft gewonnen was wel weer ff leuk.

mwah ik ben dus wel gepakt geweest en dan ga je wel nadenken wat je allemaal op je nek haalt.....

vorig jaar gepakt met wat baby pijltjes...
half december..
taak straf van een dag a 4 uur vegen ofzo... of een bekeuring van €40,
voor me princiepe wil ik niet voor politie werken dus geen mij die bon maar..
nog niks gehoort er van ...

maar ja vorig jaar mijn leverancier opgepakt voor illigaal vuurwerk dus had alleen legaal.. dit jaar beter regelen om zeker te zijn dat ik wat heb

Hehe zal eens ff zoeken heb dit jaar ( meen ) 28-maart een bon gehad voor vuurwerk hebben op een publiek toegangelijke plek ( ofzo iets )

Haagze sf2 said:
nou wat kreeg jij dan?
120 uur met een bezem in je handen staan netzo als....
.
:|
eerst woude ze celstraf, toen boete , dat omgezet in taakstraf van voormij 30 uur
echter ook omdat we meewerkten....

Enrico@Sprinter said:
Omdat ik graag de beweegredenen wil weten waarom iemand veel tijd en geld in vuurwerk steekt. Pure belangstelling dus..

tjah... als er verder niks in de buurt afgestoken word dan moet iemand in de straat toch de moeite nemen en geld erin stoppen om er toch iets moois van te maken...

`heb al een paar jaar 2 of 3 100.000 klappers gehad en die aan elkaar gebeunt maar wil nu voor het grotere werk gaan dus nu wil ik een 1.000.000 klapper gaan hallen maar weet iemand daar de prijzen van 2005 van ik meen dat die alleen in zwitserland verkrijgbaar zijn? graag reactie hierop

Haagze sf2 said:

meer heb ik niet te melden....

Een beetje vervelend wordt dit.
Eerst wordt ik al beschuldigd van het verkopen van illegaal vuurwerk en nu 1 van mijn beste vrienden. Lees mijn eerdere post. Niemand van de FPM crew verkoopt vuurwerk of bemoeits zich met de verkoop om de simpele reden. WIj hebben een aardig grote groep medewerkers die werk verichten voor de website als wij vuurwerk zouden verkopen en we zouden worden gepakt dan ben je al snel als groep een criminele organisatie. Buiten de vuurwerksite om werk ik in een familie bedrijf waar ik op bepaalde belangrijke stukken directeur bent als ik deze fout zou maken kan het mijn alles kosten van mijn vergunning tot bedrijf.

Ik steek mijn handen in het vuur voor de pyromaniac.
Ik weet over welk persoon jij het heb maar ik ben niet degene om dat hier uit de doeken te doen. 1 ding weet ik voor 1000% zeker en dat is dat het niemand is van www.Freakpyromaniacs.com en niks met onze website te maken heeft. De man heeft inderdaad een staart maar is een stuk ouder en draagt geen pet.

Ik vind nogmaals dat je dit soort informatie niet kan verspreiden mits je 100% zeker bent en dan nog heb ik mijn twijfels erover.

aller eerst.
Ik heb jou nooit beschuldigt van iets.
ik dacht dat jij het was. ik heb hierna direct mijn excuses gemaakt aan jou.
en verder ben er van 99,9 % zeker van dat deze man enkele malen vorig jaar mij vuurwerk heeft aangeboden. Helaas was "de man" er niet afgelopen zondag anders had ik gelijk een foto van hem gemaakt. Dat het deze man is wordt door meerdere mensen toegezegt. :z
En al zou jij of iemand van jou vriende kring het doen dan als nog maakt mij dat niks uit. ieder zijn ding.

Het probleem is dat JIJ denkt dat je het WEET.
Deze jongen komt alleen met mijn bij Alpeco dus als hij er is dan weet ik dat ook en dan zijn we de jongens van Alpeco bijvoorbeeld aan het helpen in de bunkers. Dan is er nog iets deze jongen heeft geen KVK papieren ds hoe kan je bij hem kopen als hij zelf niet eens kan inkopen.

Ik weet wie jij bedoelt en lijkt inderdaad wat weg te hebben van de jongen op de foto maar zodra je hem ziet zal je met eigen ogen zien dat hij het helemaal niet is. En dan kan je wel zeggen iemand van mijn vriendenkring maar het gaat wel verder dan dat.

Als je de volgende keer bij Alpeco komt en je ziet hem staan roep Xavier erbij en vraag maar eens of die kerel de Pyromaniac van freakpyromaniacs.com is.
Dan zal je horen wat ik je al probeer te vertellen.Ik zou als ik jou was geen foto nemen van de man die het wel is want dit is wel een kamper en die zit er niet op te wachten dat mensen foto's van hem gaan maken maar aan de andere kant zou het wel fijn zijn want dan is het gelijk duidelijk dat hij de Pyromaniac het niet is.

Freakpyromaniac said:
Het probleem is dat JIJ denkt dat je het WEET.
Deze jongen komt alleen met mijn bij Alpeco dus als hij er is dan weet ik dat ook.

Nog wat anders .
Iedereen van de crew heeft een grote sticker op de achteruit met de naam van de website.

De auto van de Pyromaniac

Mijn eigen auto

Als je een auto ziet met zo eens sticker achterop dan weet je dat er zijn.
Zo niet dat is het niemand van de crew al proberen wel veel mensen uit onze naam wat te verkopen of zelfs de grooste verhalen op te hangen maar GELOOF ze niet want ze horen niet bij de website. Ook hebben wij altijd shirts aan met hetzelfde logo voorop en achterop de shirts deze zijn ook alleen aan de Crew gegeven.

Dennis said:
ej, problemen onderling zoek je maar via mail of pm uit, niet openbaar op het forum:!

Het probleem is dat de jongen in zijn post iets beweerd wat niet waar is maar waar je wel veel problemen mee kan krijgen.En ik wil dat gewoon uit de wereld helpen. Als je dat nu via PM of MAIL gaat doen dan leest niemand dat en dan denken de mensen dat het allemaal waar is wat meneer loopt te verkondigen.