Klopt wat je zegt, mjah ik ben nog nooit gepakt en heb het risico er wel voor over dan.Bart.T@zipsp said:ik ga niet meer, heb zat gezeik gehad ermee, en wil niet meer de sjaak zijn
het blijft allemaal leukj, maar je moet wel je hersens gebruiken, diut jaar leuk legaalvuurwerk :0
Raceroxie said:Klopt wat je zegt, mjah ik ben nog nooit gepakt en heb het risico er wel voor over dan.
En je moet idd wel goed je hersens gebruiken als je illegaal vuurwerk hebt, ik drink dus op oudjaarsavond geen alcohol, behalve om 12.00 een glaasje chapagne
BTW zaterdag nog ff een matje + wat nitraten afgestoken omdat nederland heeft gewonnen was wel weer ff leuk.
:|Haagze sf2 said:nou wat kreeg jij dan?
120 uur met een bezem in je handen staan netzo als....
.
Enrico@Sprinter said:Omdat ik graag de beweegredenen wil weten waarom iemand veel tijd en geld in vuurwerk steekt. Pure belangstelling dus..
Haagze sf2 said:
meer heb ik niet te melden....
Waar kan je die dingen krijgen? zo 1 moet ik ook hebbendoorzoep'n said:
Haagze sf2 said:aller eerst.
Ik heb jou nooit beschuldigt van iets.
ik dacht dat jij het was. ik heb hierna direct mijn excuses gemaakt aan jou.
en verder ben er van 99,9 % zeker van dat deze man enkele malen vorig jaar mij vuurwerk heeft aangeboden. Helaas was "de man" er niet afgelopen zondag anders had ik gelijk een foto van hem gemaakt. Dat het deze man is wordt door meerdere mensen toegezegt. :z
En al zou jij of iemand van jou vriende kring het doen dan als nog maakt mij dat niks uit. ieder zijn ding.
Freakpyromaniac said:Het probleem is dat JIJ denkt dat je het WEET.
Deze jongen komt alleen met mijn bij Alpeco dus als hij er is dan weet ik dat ook.
Dennis said:ej, problemen onderling zoek je maar via mail of pm uit, niet openbaar op het forum:!