Het grote vuurwerktopic 2005-2006

Haha Tony op scooterforum:D

@marijke18: Alpeco in Kapellen (Antwerpen) of
Helios vuurwerk in Bocholt
En ja je moet KVK nummers hebben;)

@Freezer: Beetje vage post he. Eers zeg je; ''Heb ik ook paar keer gedaan'' en op het einde zeg je; ''Maar dit is allemaal van horen zeggen he''
Iig ik ga elk jaar op zondag in oktober/november en heb nog nooit zo'n kamper/man met lang haar gezien.
Ik weet dat er op fpm ook altijd verhalen over waren maar ik geloof het niet echt.

Ach, laat ik het anders zeggen, die gasten zijn er niet blij mee als het allemaal op publieke fora staat hoe het werkt. Maar je moet zelf maar zien wat je gelooft van me postings, ik verplicht je tot niks :)

moet niet gekker worden... hoe komt Tony van freakpyromaniacsforum nouw weer hier... :p

k denk dat er nog best veel mensen van scooterforum daar zitten denks... :D

Raceroxie said:
Haha Tony op scooterforum:D

@marijke18: Alpeco in Kapellen (Antwerpen) of
Helios vuurwerk in Bocholt
En ja je moet KVK nummers hebben;)
Ja dankej zag het al heeft met de hoeveelheid kruit te maken he. Ik zag op die site van helios dat ze chinese rollen van 20000 verkopen voor 10 euro per stuk.
Kun je die rollen ook gewoon aan mekaar vastmaken? En heeft iemand enig idee hoelang zo'n rol knalt?

Enrico@Sprinter said:
Ik heb het vroeger ook zat gedaan.. Toen ik een jaar of 10 a 12 was..

IDEM.

Vind het wel leuk om op nieuwjaarsnacht naar het vuurwerk te kijken/luisteren maar doe er zelf niet meer aan mee.

Fallas_2003_520_.jpg

meer heb ik niet te melden....

marijke18 said:
Ja dankej zag het al heeft met de hoeveelheid kruit te maken he. Ik zag op die site van helios dat ze chinese rollen van 20000 verkopen voor 10 euro per stuk.
Kun je die rollen ook gewoon aan mekaar vastmaken? En heeft iemand enig idee hoelang zo'n rol knalt?
5 20000 klappers aan elkaar maken kan makkelijk idd, ik heb het ook een keer gedaan toen ik geen kvk tot beschikking had. Is nog leuk om te doen ook:D

@Enrico: Hoezo moet jij altijd commentaar hebben op mensen, als je vuurwerk kinderachtig vindt hoezo kijk je dan in dit topic?

3 pak vlinders besteld, 30 voor 30euro, duur of niet? Ook nog widow makers met krackling besteld, iemand enig idee hoe die gaan? Nooit eerder gehad:P

widow makers met crackling??
zal je niet nitraten bedoelen met crackling.
Voor mij is er nu iemand bij alpeco :D
hij belde net op meer dan de helft is momenteel uit verkocht :(
gelukkig ga ik over 1 week weer :P beter hebben ze dan wel wat leuk spul

Raceroxie said:
@Enrico: Hoezo moet jij altijd commentaar hebben op mensen, als je vuurwerk kinderachtig vindt hoezo kijk je dan in dit topic?

Omdat ik graag de beweegredenen wil weten waarom iemand veel tijd en geld in vuurwerk steekt. Pure belangstelling dus..

Widowmakers met crackling bestaan zeker wel, en zijn wel leuke dingen alleen valt de knal een beetje tegen. Std widow gaat wel harder.

CWT zijn toch niet meer te koop dit jaar of heb ik dat verkeerd

Enrico@Sprinter said:
Omdat ik graag de beweegredenen wil weten waarom iemand veel tijd en geld in vuurwerk steekt. Pure belangstelling dus..
Ik vindt het gewoon leuk om ermee bezig te zijn en om het af te steken. Ik denk dat het misschien ook wel beetje aan je ouders ligt ofzo, mijn vader gaat al jaren naar belgie en ik ga dus ook al vanaf dat ik heel klein ben mee. Ben er dus gewoon ook mee opgegroeid

Mjah btw rotjes steek ik dus ook niet af;)

Back