Ja dankej zag het al heeft met de hoeveelheid kruit te maken he. Ik zag op die site van helios dat ze chinese rollen van 20000 verkopen voor 10 euro per stuk.Raceroxie said:Haha Tony op scooterforum
@marijke18: Alpeco in Kapellen (Antwerpen) of
Helios vuurwerk in Bocholt
En ja je moet KVK nummers hebben
Enrico@Sprinter said:Ben ik dan de enige die rotjes afsteken voor oud en nieuw kinderachtig vindt?
Enrico@Sprinter said:Ik heb het vroeger ook zat gedaan.. Toen ik een jaar of 10 a 12 was..
Enrico@Sprinter said:Ben ik dan de enige die rotjes afsteken voor oud en nieuw kinderachtig vindt?
BetaDriver said:IDEM.
Vind het wel leuk om op nieuwjaarsnacht naar het vuurwerk te kijken/luisteren maar doe er zelf niet meer aan mee.
5 20000 klappers aan elkaar maken kan makkelijk idd, ik heb het ook een keer gedaan toen ik geen kvk tot beschikking had. Is nog leuk om te doen ookmarijke18 said:Ja dankej zag het al heeft met de hoeveelheid kruit te maken he. Ik zag op die site van helios dat ze chinese rollen van 20000 verkopen voor 10 euro per stuk.
Kun je die rollen ook gewoon aan mekaar vastmaken? En heeft iemand enig idee hoelang zo'n rol knalt?
Raceroxie said:@Enrico: Hoezo moet jij altijd commentaar hebben op mensen, als je vuurwerk kinderachtig vindt hoezo kijk je dan in dit topic?
Ik vindt het gewoon leuk om ermee bezig te zijn en om het af te steken. Ik denk dat het misschien ook wel beetje aan je ouders ligt ofzo, mijn vader gaat al jaren naar belgie en ik ga dus ook al vanaf dat ik heel klein ben mee. Ben er dus gewoon ook mee opgegroeidEnrico@Sprinter said:Omdat ik graag de beweegredenen wil weten waarom iemand veel tijd en geld in vuurwerk steekt. Pure belangstelling dus..