This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2005-2006

dan zal ik donderdag avond ff uit me raam kijken zie ik zo boven de bomen uit jou vuurwerk

Shane said:
dan zal ik donderdag avond ff uit me raam kijken zie ik zo boven de bomen uit jou vuurwerk
Kan je beter woensdag middag ( 18.00 a 19.00 ) komen in de stede dan gaat me broer trouwen en gaat er wat de lucht in hierzo

Haagze sf2 said:
Kan je beter woensdag middag ( 18.00 a 19.00 ) komen in de stede dan gaat me broer trouwen en gaat er wat de lucht in hierzo

zal ff kijken of ik tijd heb

ze zijn trouwes al druk bezig hierzo.. elke avond wel een paar peilen en shit.. net weer 2 lawine pijlen (geloof ik)

Shane said:
zal ff kijken of ik tijd heb

ze zijn trouwes al druk bezig hierzo.. elke avond wel een paar peilen en shit.. net weer 2 lawine pijlen (geloof ik)
OMG
omstreeks 22.00 :d
dat waren me broer en ik
2x lawinepijlen en 1x hindorol ( 2000 klapper )

Haagze sf2 said:
OMG
omstreeks 22.00 :d
dat waren me broer en ik
2x lawinepijlen en 1x hindorol ( 2000 klapper )

whahah droog.. ja waren 2 lawine pijlen.. hindorol niet gehoord.. woon je daar dan @ nieuw waldeck?

Nee woon in De stede's
zal morgen wel ff foto's + filpje posten
de heledag afgestoken @ bruiloft van me broer
lawinepijlen, flowerbed, rollen

Alpeco is goeie winkel
Tip voor de ppl die daar ook wel eens halen, haal het via die kampers, dan krijg je nog korting ook Heb je ook geen kvk nodig...

@Haagse: Ik neem aan dat je wel zorgt dat je het btw vrij kan kopen of korting krijgt daar? En hoe ziet z'n flowerbed eruit en wat doet het?

En als laatste: De politie staat eerder voor je deur dan je denkt... als je vuurwerk heb ben je meteen een topcrimineel en daar handelen ze ook naar...

Haagze sf2 said:
Nee woon in De stede's
zal morgen wel ff foto's + filpje posten
de heledag afgestoken @ bruiloft van me broer
lawinepijlen, flowerbed, rollen

Wist je dat dat illegaal is ?

Maar alpeco is idd een goeie zaak. Maar freezer kampers? licht is ff toe

Idd freezeer; wat bedoel je met kampers.
En hou zou je daar btw vrij kunnen kopen dan:?

Ik heb nog nooit iets over deze dingen gehoord..

Nou,

in alpeco lopen vaak op de zaterdag en zondag wat mensen rond waar je dus via hun kvk ook vuurwerk kan kopen. Heb ik ook paar keer gedaan, omdat hun weer korting krijgen van Alpeco (en zo aan jouw weer wat verdienen) en jij weer korting van hun. Jij blij, hun blij en alpeco blij. Maar dit is allemaal van horen zeggen he

Ik weet wie je bedoelt maar dat zijn geen kampers hoor. die is er vanaf oktober elke zondag. Van deze persoon heb ik nooit gebruik gemaakt om dat ik zelf kvk heb. maar naar mijn idee is het anders dan hier staat..
je wilt iets hebben wat met kvk tekoop is ( wat jij niet heb ) de persoon met de lange paardestaart ziet dat hij komt naar je toe en zegt van zal ik het kopen voor een kleine bijdrage? De meeste mensen doen het. maar jij krijgt geen korting hoor hij maakt alleen winst er op geloof ik.

Last edited:
Markos said:
Ik ga misschien een 100.000 rol halen,,
Voor de rest alleen maar blunts & drank 8)

wat kost een 100.000 rol nou in belgie? Had vorig jaar een paar van 10000 maar die waren al 12,50 per stuk.

Bij alpeco ( met KVK ) 75,- per stuk
65,- bij afname van 5 stuks

Bij zink ( Baarle nassau ) 70,- per stuk
Echter dit is geen echte 100.000 klapper maar 3 rollen die aan elkaar moeten verbonden worden. Dit is ivm de verkoop aan partuculieren ( zonder KVK )

Beetje raar en vervelend dat je zoiets op een openbaar forum neerzet terwijl je het niet eens zeker weet. Door dit soort maffe uitspraken krijg ik de politie elke keer aan me deur wat overigens geen probleem is want ik heb niks te verbergen. De mensen die dat hebben gedaan horen niet bij de crew van FPM. 1 van de regels bij ons is GEEN HANDEL in wat voor opzicht dan ook.Wie dit wel doet wordt uit de crew gezet en mag er nooit meer in komen.

IK heb de mannen waar jij over spreekt weleens aan het werk gezien en ik heb begrepen van Alpeco dat ze hier een stokje voor hebben gestoken wat ik normaal vindt want een bedrijf binnen een bedrijf lijkt me niet verstandig.

Dus denk na voordat je de volgende keer uitspraken doet AUB.
Hieronder zie je een foto van mijn en daaraan kan je ook zien dat ik niet echt een staart heb en nooit heb gehad ook.Me haar op deze foto vond ik al erg lang.

Vriendelijke groet
Tony
www.Freakpyromaniacs.com

75 euro is nog best te doen voor een 100.000 rol.

Weet niemand in de buurt van maastricht een zaak waar je die kunt halen???

en als ik het goed begrijp moet je kvk hebben anders krijg je die 100.000 rol niet mee ?

Freakpyromaniac said:
http://www.freakpyromaniacs.com/album/data/548/medium/7Athene_Dec_11_.JPG[IMG]

Vriendelijke groet
Tony
[url]www.Freakpyromaniacs.com[/url][/QUOTE]
Bij deze dus mijn excuses.
ik zal gelijk je naam uit mijn repley halen :henko: