Haagze sf2 said:We zijn inderdaad vaak te vinden in nieuw-waldeck
en vooral op donderdag avond dit omdat het me vrije avond is ( me vrouwtje geeft dan paardrijles ) dus dan ga ik met een paar mensen altijd ff vuurwerk afsteken
En ik ben inderdaad naar alpeco geweest.
Verder klopt alles wat hier wordt gezegt kwa kvk en privacy..
Jens said:je zal maar nachtdienst hebben oudjaarsdag GVD
Ik moet gewoon om 11 uur 's avonds beginnen :S
Kan je beter woensdag middag ( 18.00 a 19.00 ) komen in de stede dan gaat me broer trouwen en gaat er wat de lucht in hierzoShane said:dan zal ik donderdag avond ff uit me raam kijkenzie ik zo boven de bomen uit jou vuurwerk
Haagze sf2 said:Kan je beter woensdag middag ( 18.00 a 19.00 ) komen in de stede dan gaat me broer trouwen en gaat er wat de lucht in hierzo
OMGShane said:zal ff kijken of ik tijd heb
ze zijn trouwes al druk bezig hierzo.. elke avond wel een paar peilen en shit.. net weer 2 lawine pijlen (geloof ik)
Haagze sf2 said:OMG
omstreeks 22.00 :d
dat waren me broer en ik
2x lawinepijlen en 1x hindorol ( 2000 klapper )
Haagze sf2 said:We zijn inderdaad vaak te vinden in nieuw-waldeck
en vooral op donderdag avond dit omdat het me vrije avond is ( me vrouwtje geeft dan paardrijles ) dus dan ga ik met een paar mensen altijd ff vuurwerk afsteken
En ik ben inderdaad naar alpeco geweest.
Verder klopt alles wat hier wordt gezegt kwa kvk en privacy..
Haagze sf2 said:Nee woon in De stede's
zal morgen wel ff foto's + filpje posten
de heledag afgestoken @ bruiloft van me broer
lawinepijlen, flowerbed, rollen
Markos said:Ik ga misschien een 100.000 rol halen,,
Voor de rest alleen maar blunts & drank 8)
Haagze sf2 said:Ik weet wie je bedoelt maar dat zijn geen kampers hoor. Dat is naar mijn weten Tony van Freakypyromaniacs die is er vanaf oktober elke zondag. Van deze persoon heb ik nooit gebruik gemaakt om dat ik zelf kvk heb. maar naar mijn idee is het anders dan hier staat..
je wilt iets hebben wat met kvk tekoop is ( wat jij niet heb ) de persoon met de lange paardestaart ( Tony? ) ziet dat hij komt naar je toe en zegt van zal ik het kopen voor een kleine bijdrage? De meeste mensen doen het. maar jij krijgt geen korting hoor hij maakt alleen winst er op geloof ik.
( kan dus ook anders zijn!! )
Freakpyromaniac said:http://www.freakpyromaniacs.com/album/data/548/medium/7Athene_Dec_11_.JPG[IMG]
Vriendelijke groet
Tony
[url]www.Freakpyromaniacs.com[/url][/QUOTE]
Bij deze dus mijn excuses.
ik zal gelijk je naam uit mijn repley halen :henko: