This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2005-2006

hier gaan ze ook lekker
allemaal die shocks en thunder kings en af en toe lawine pijl

vind trueno tegenvallen maar zal wel komen doordat opgenomen is
 
ippeltje said:
hier gaan ze ook lekker
allemaal die shocks en thunder kings en af en toe lawine pijl

vind trueno tegenvallen maar zal wel komen doordat opgenomen is

daar is de prijs ook naar... heten officieel ook knalpijlen geen lawinepijlen

is btw met telefoon opgenomen.
 
Net een TT afgestoken,ging echt wel lekker.Mss morgen even 10 kg kalium nitraat overkopen en dan op oudjaarsdag er weer een lataarnpaal tot het randje onder het klepje mee vullen.Rookt altijd wel leuk,vooral als die rood gloeiend word
 
RobertD said:
Ik vind dat je dan niet helemaal 100 bent als je zelf vuurwerk in elkaar gaat fixen :|

ja die kerel is ook niet goed wijs ..... ik help hem in iedergeval niet, kheb hem alleen 1 tip geve alles goed aanstampe
 
voor de geintreseerde ben in beeld ( tvwest)
alleen ga waarschrijnlijk stoppen
heb ontiegelijk veel pijn aan me knie ( van me ongeluk 2 jaar geleden )
kon net niet eens auto rijden
 
fvanwinsen5 said:
ja die kerel is ook niet goed wijs ..... ik help hem in iedergeval niet, kheb hem alleen 1 tip geve alles goed aanstampe


net zo lang dat het warm wordt en dan BOEM -:- .



Damn het is bijna zover denks
 
Hoe zit het eigenlijk als je met veel zooi gepakt word achter in je auto? word dan iedereen in de auto gepakt of alleen de bestuurder ofzo en wat is de straf nachtje gevangenis + boete of.. tell me
 
Ìemand ervaring met het afsteken van 5" mortieren.

Heb de buis enzo allemaal klaar weet alleen niet precies hoe ik met de stop met doen.
Heb al wat op freakpyromaniacs gelezen.-
 
cunoh said:
Hoe zit het eigenlijk als je met veel zooi gepakt word achter in je auto? word dan iedereen in de auto gepakt of alleen de bestuurder ofzo en wat is de straf nachtje gevangenis + boete of.. tell me

word het terplekke inbeslag genomen, en krijg je een geel papiertje mee
 
voorbereidingen voor morgen :X
touw gespannen voor de rollen
statief uitvoerig getest
helikopters over het huis :henko:
 
Last edited:
Hoeveel kost 20 supervlinders ongeveer kan voor 40 euro aan komen ga ze vanaaf ophalen als het nog niet dichtgesneeuwt is hier

wat is gemiddelde prijs ongeveer
 
ik vind het best prijzig als je het mij vraagt..hangt er ook vanaf welke..
als je de gewone spanish crackers koopt..zou ik het iig lang niet doen.
die hele dikke kon ik toen 15 euro voor 10 krijgen d8 ik..en dat was al duur.
 
Zo net is netjes mijn bestelling van Alpeco bij mij thuis afgeleverd:~ Ik krijg steeds meer kriebels..En gelukkig gaat het met het weer morge de goede kant op..:~ . Kan ik morge overdag mooi alle kuilen e.d gaan graven om alles in te gaan zetten . En de haken in de boom hangen om de rollen in te hangen:W

K ben wel een paar stuivers ligter , maar dan hebbie ook wat he