This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2005-2006

nja, ik haalde paar jaar terug 12 sloffen astro's, en 3 dagen lang hele dag afsteken x|
Dit jaar koop ik helemaal geen vuurwerk... had ik mezelf voorgenomen Najah, heb nu een rol, that's enough for me
 
Iemand wel eens zon stok van een pijl op zijn hoofd gekregen ofzo?? Lijkt me echt een toffe anekdote 8) Khad het er toevallig net over met een vriend van me, en die kende ook niemand
 
Ik heb het allemaal al in november geregeld.. ligt gewoon thuis nu.. heb ook niet echt de intentie gehad, het af te moeten steken deze dagen...
 
tuynheck said:
Iemand wel eens zon stok van een pijl op zijn hoofd gekregen ofzo?? Lijkt me echt een toffe anekdote 8) Khad het er toevallig net over met een vriend van me, en die kende ook niemand


Heb wel is een keer wat hards van een pijl op me oog gekregen stond naar boven te kijken naar me eigenvuurwerk en inene een soort steen dat op me oog kwam.Me hele wenkbrauw lag open en volgende dag een blauw oog MAar nog geen stok ofzo.Heb wel is gehad dat je een kromme pijl had ofzo zodat in de schutting vloog van de buren ofzo maar meer niet echt
 
is het bij jullie eigelijk al druk met vuurwerk afsteken.Hier in weesp hoor je af en toe een knal maar meer niet vorig jaar was het al echt flink aan het afsteken die jeugd
 
gisteren al mijn vuurwerk verschoten buren dachten van WTF die is vroeg


wat mij opvalt, ik ben 16, kom in vuurwerk winkel, neem serieuze pijlen mee en moet niet eens passport tonen. Dit is belgie
 
ik heb nu wel btje zitten kijken enz.
hier hoor je iig niks anders.
mja als ik vroeger 3 sloffen ofzo had..was dat echt in de ochtend al op .
ik had 2 jaar terug 7 sloffen voor alleen 31 december.
mja dit jaar niet zoveel meer hale..heb het wel btje gezien
 
Hier zie je ze al met rugzakken lopen alsof het de 31e is .Het dreunt hier om de paar seconden.Ik doe er natuurlijk zelf volop aan mee
 
lamahoofd said:
Hier zie je ze al met rugzakken lopen alsof het de 31e is .Het dreunt hier om de paar seconden.Ik doe er natuurlijk zelf volop aan mee
Ik ook, af en toe nitraatjes uit het raam gooien als er weer een paar padvinders langskomen met knalpiraten:7