Het grote voetbal topic #35

Status
Not open for further replies.
Die Pelle joh, wat een vent. Ach, hij heeft nu 1 jaar een gouden pik en als die volgend jaar weer in Engeland ofzo terechtkomt, mag die elke wedstrijd weer de schoenen gaan poetsen van die verdedigers...

Truth be told, die goser hijst Feyenoord wel naar een niveau hoger, zonder hem hadden ze nooit op 3 punten gestaan.

Krijgen we dat gelul weer..

Tuurlijk is hij belangrijk voor Feyenoord, maar er zit een waanzinnige groei in de gehele club. Dat blijkt wel uit de cijfers van het kalenderjaar 2012. (76 punten, en een jaar ongeslagen in eigen huis)

Krijgen we dat gelul weer..

Tuurlijk is hij belangrijk voor Feyenoord, maar er zit een waanzinnige groei in de gehele club. Dat blijkt wel uit de cijfers van het kalenderjaar 2012. (76 punten, en een jaar ongeslagen in eigen huis)

Is 't gezellig naast Joenne op die kast?:D

Feyenoord wordt ook steeds beter en het team groeit zeker maar Pelle is gewoon een hele grote meerwaarde op dit moment.

Is 't gezellig naast Joenne op die kast?:D

Feyenoord wordt ook steeds beter en het team groeit zeker maar Pelle is gewoon een hele grote meerwaarde op dit moment.

Ach, ik zie/hoor dat soort uitspraken heel vaak. Ik vind dat je de andere 10 spelers daar enorm mee tekort doet.

Maargoed, het maakt mij niet uit eigenlijk. Of Pelle nou gaat of blijft volgend jaar, ik heb vertrouwen in wederom een goed Feyenoord. Er wordt vast en zeker weer iets anders aangetrokken.

Feyenoord doet het gewoon erg goed voor het geld dat ze tot hun beschikking hebben. Immers en Pelle zijn al goed voor 24 goals dit jaar, en hebben 9 ton gekost samen. P$V heeft daar bijna 25 miljoen voor uitgegeven.

Het is imo vooral de kunde van Koeman en de afmaker Pelle.
En dat laatste lijkt Ajax vooral te missen.

Dat dollarteken zelf verzonnen, Lars?

Volgens mij hebben jullie de afgelopen 2 seizoenen meer geld aan spelers uitgegeven dan Vitesse, dus eigenlijk zijn jullie gewoon het City/Chelsea van Nederland. Of je het wilt of niet, psv staat nu gewoon bekend als koopclub.

True. En het feit dat er niet veel spelers uit de jeugd doorbreken. Vind Huntelaar er wel een mooi voorbeeld van.
Wat dat betreft doen Ajax en Feyenoord het een heel stuk beter. Volgens mij wordt het elftal daar ook stabieler van

Huntelaar...*zucht
Een elftal met veel jeugd is juist niet stabiel

Mourinho de weg kwijt?
Casillas op de bank & verliezen....

Hij zet Casillas (onbetwiste nummer 1 & aanvoerder) op de bank....en verliest.
Hij durft dus een domme/rare fout te maken.

Vergeet niet dat deze man bij elke club met gelazer en rare fratsen is weggegaan.

Status
Not open for further replies.
Back