Het grote voetbal topic #35

Status
Not open for further replies.
Wel erg makkelijk achteraf, maar wel leuk :D

154598_399191553491109_1716012930_n.jpg

Ajax zou een uur razen en dan zouden ze het niet meer kunnen, het plan was (zegt men) om Ajax dus een uur 'te laten' en vervolgens afmaken.
Werkte niet dus.

Ajax uitlaten razen met Marcelo en Derijck centraal achterin ;( en van Bommel die geen gaten meer kan dichtlopen. Qua spelinzicht is van Bommel nog ijzer sterk, maar hij is zo vaak te laat en dan begaat die weer een overtreding die geel oplevert..

Heerlijk spel van Ajax, elke afvallende bal en duel was in de 1e 35 minuten voor Ajax. PSV pakte even de bal en kon meteen weer inleveren. Dit was een echt oppermachtig Ajax. Ik vraag me dan echt af waarom Ajax niet zo kan starten tegen een Roda JC bv. Dan rol je zon ploeg in de 1e helft toch op..?

Ik blijf me nog steeds afvragen waarom PSV in vredesnaam met zo'n tactiek begint.
Je weet gewoon dat dat zelfmoord is met zo'n verdedigers, die kunnen dat niet.
En Ajax is zo natuurlijk op z'n best wanneer ze het spel kunnen maken, dat heb je tegen Twente en City ook al gezien.

Niemand van psv bakt er wat van!:P

Nee, maar het valt me wel vaker op dat psv niet vol overtuiging speelt, terwijl ze dit wel zoude kunnen.

Tuurlijk. Ik zie Dortmund thuis echt niet verliezen van City, ook al zijn ze al zeker van de eerste plek.
Lijkt me ook niet dat City zit te wachten op de Europa League...
En ze spelen bovendien zondag ook nog eens tegen Manchester United!

Status
Not open for further replies.
Back