Het grote voetbal topic #35

Status
Not open for further replies.
@ filmpje van Nike,

Dat snap ik niet, Nederland in de spotlight omdat ze tegen Frankrijk spelen, klik je door op het filmpje, kun je allerlei talen kiezen behalve NL :s
 
Zit net op NL3 weer even dat hele gedoe van Ajax, Lyon en Zagreb te kijken in de Champions league. Onvoorstelbaar dat het geen staartje heeft gekregen!
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=E6MtPshx2Ck"]Golazo de Falcao al América de Cali - YouTube[/ame]

Te ziek van Falcao!!!

Chelsea............ zielige speelwijze. Gun het ze opzich ook wel
 
Wat een thriller gister :W!

Die Drogba toch weer ontzettend belangrijk voor Chelsea, geweldige speler.
 
Hahaha, ja wat een pot.. Die doelpogingen ook he bayern zo do dik moeten winnen.. Toch wel mooi voor die matteo toch.. Die de rommel over moet nemen en toch even de cl pakt :)!
 
Alles is dus te koop, en je hoeft niet te voetballen om te winnen.

En oh,oh wat was die Torres toch slecht...en die schaamtelijke schwalbe :'(
 
Last edited:
Alles is te koopt vind ik wel een beetje makkelijk Tinne.. Wat heeft chelsea nu bv gewonnen de laatste jaren.. 2x? fa cup en nu de cl.. En city.. Verder geen bij elkaar gekochte club toch? Geen real, geen chelsea, geen city, geen anzhi, ?

Bayern had gewoon moeten winnen, gewoon slecht dat ze het niet afmaken toch!
 
Het Duitse dagblad doopte de Oranje-international om tot ‘Arjen Floppen’ en beweert er niet rouwig om te zijn dat de buitenspeler op het komende EK niet in de Duitse nationale ploeg actief zal zijn.
“Gelukkig speelt hij straks voor het Nederlands elftal”, schrijft BILD, “dan is het niet erg als hij opnieuw mist.”

Wat hoop ik dat hij die stink Moffen de das om doet, vervelende mannetjes! :D

292207_457306334284294_100000147951883_1814448_601725325_n.jpg


De opstelling van Jan van Halst, niveau'tje zeg!
 
Ik las het ook. Robben moet zich de kop niet gek laten maken.

Zou mooi zijn als Robben het beslissende doelpunt tegen Duitsland kan maken :D

Het verschrikkelijk veel zin in de EK.

VI Oranje wordt ook weer genieten :W
 
Ik ben benieuwd wat ze morgen gaan doen.
't Zou me echt niets verbazen als één van die Duitsers van Bayern (Muller, Gomez, Lahm, Schweinsteiger, Badstuber, Kroos, Boateng) Robben een doodschop geeft.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top