Het grote voetbal topic #35

Status
Not open for further replies.
Och, je kan 't beter arrogantie noemen.
Zo van wij zijn de beste club van Nederland, wij spelen CL, Narsingh is een echte Amsterdammer, die wil vast voor ons spelen.
Laten we dus maar voor een dubbeltje op de eerste rij gaan zitten!
Ondertussen hadden ze ook nog eens een last-minute bod gedaan zaterdag op Narsingh!
 
Zegt het Eindhovens Dagblad.......

Verder gewoon goede actie van Ajax, speler en zaakwaarnemer willen dus goed gaan verdienen bij voorverkoop. Dan moet je wel de hoofdprijs vangen anders maak je weinig winst. Daarom haakte Ajax af, en de vraagprijs voor een 1 jarig contract.
 
8e8bc5b3-d7a3-4747-918c-d762ee8e4f66_contractondertekening-narsingh-4683.jpg
 
Last edited:
Die Tello en Cuenca zie ik echt niet komen hoor, spelen regelmatig in 't eerste. Die andere knul misschien. Verder ook nog die verdediger van Barca B.
 
Als je die zaakwaarnemer kent weet je dat dat verhaal klopt


Die pizzabakker is inhalig ja.
Maar ik lees alleen maar dat Ajax dan te weinig winst denkt te gaan maken. Geen verlies...
Verder weten we niet of die eisen uiteindelijk ook in het contract met PSV staan.
Je moet het zonder de exacte cijfers ook maar net geloven wat Overmars stelt, maar dat zal een Ajax supp. vast wel willen, dempt de teleurstelling wellicht wat. Valt nog mee dat je hem niet eigenlijk, uiteindelijk heel slecht vind. Zo gaat het meestal.

Overigens Joenne,
Over die arrogantie....het zijn meestal de supporters.
 
Ik maak me geen zorgen hoor, heb voldoende vertrouwen in het technische hart van Ajax.
Toch balen voor Narsingh hoor, niet spelen bij zijn club, geen cl, geen kampioen maar wel een mooi Ajax dekbed!
 
Natuurlijk heb je vertrouwen 'het technisch hart' (hahaha) en natuurlijk een Ajaxdekbed.

Wat zou je anders moeten antwoorden?
 
Ik ben blij dat Ajax het een keer fatsoenlijk en met een gedachte aan het aanpakken is. Als een club als PSV of Ajax aanklopt bij heerenveen/groningen dan schiet de vraagprijs omhoog en soms zonder goede reden. Natuurlijk is het makkelijk om zulke spelers bij de 'concurrenten' weg te halen maar ik geloof veel meer in de richting die ze nu zijn ingeslagen. Meer uit eigen jeugd, niet meteen de hoofdprijs betalen voor spelers werken vanuit een visie die op de lange termijn stand gaat houden in plaats van maar met geld smijten.
 
En uiteindelijk naar de gemeente moet stappen om enig bestaansrecht te behouden.... He Eindhoven
 
Je kan ook zelf een mening formuleren... Dat werkt over het algemeen beter dan meteen dit soort kreten plaatsen.
 
Ik ben blij dat Ajax het een keer fatsoenlijk en met een gedachte aan het aanpakken is. Als een club als PSV of Ajax aanklopt bij heerenveen/groningen dan schiet de vraagprijs omhoog en soms zonder goede reden. Natuurlijk is het makkelijk om zulke spelers bij de 'concurrenten' weg te halen maar ik geloof veel meer in de richting die ze nu zijn ingeslagen. Meer uit eigen jeugd, niet meteen de hoofdprijs betalen voor spelers werken vanuit een visie die op de lange termijn stand gaat houden in plaats van maar met geld smijten.

Tja, Narsingh is dan geen goed voorbeeld natuurlijk.
Ik denk dat het gezond is om en eigen jeugd (breed begrip overigens) in te passen waar mogelijk, en wanneer ze goed genoeg zijn natuurlijk en hier en daar een gerichte aankoop. Zoals een ervaren man of een bepalende speler en/of iemand die je met winst hoopt te verkopen.

Anderzijds is het bijna een kringloop van talenten die (nog) niet goed genoeg zijn die naar H'veen gaan bijv. En om van H`veen weer een goeie speler te kopen. De topclubs uit Nederland hopen ook op de Manchesters die met een zak geld spelers komen halen.

PSV maakt ook een goede kans om bijv. Strootman, Mertens, Narsingh en Tyton met een goeie winst te verkopen, ook niets mis mee natuurlijk. Alleen moet je ook eigen jeugd een kans geven.....en zien of die wel goed genoeg zijn. Maar ik denk dat je mits financieel verantwoord altijd een goeie speler moet kopen als je hem gebruiken kan.

Over het brede begrip 'eigen jeugd' snap je ook wel dat er PSV`ers zijn die roepen dat Willems dan 'eigen jeugd' is.
Zo kennen we bij Ajax ook wat voorbeelden.


Je kan ook zelf een mening formuleren... Dat werkt over het algemeen beter dan meteen dit soort kreten plaatsen.

...
 
Da's een fikse aderlating voor FC Twente, Plet kan duidelijk 't niveau niet aan en Castaignos moet 't maar weer zien te bewijzen...
Hij zei toch dat die voor geen één Nederlandse club meer zou spelen als Feyenoord?

Aan Tadic heb je nu dus ook niet meer zo veel... Kostte toch wel 7 miljoen.
 
Nou, die was natuurlijk ideaal voor Luuk de Jong. Net als Verhoek, al vind ik die echt heel erg matig.
Of ze moeten 'm ergens op 't middenveld zetten, dat kan natuurlijk ook nog aangezien ze Chadli ook nog hebben.

Oh: :W:W

[video=youtube;wZe85ml21I8]http://www.youtube.com/watch?v=wZe85ml21I8[/video]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top