Het grote voetbal topic #35

Status
Not open for further replies.
Vitesse wilde toch binnen een paar jaar kampioen worden? Leuk dat ze Rutten dan binnen halen! :+
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=DwEyYybBK2g"]http://www.youtube.com/watch?v=DwEyYybBK2g[/ame]

Heerlijk! :D
 
Ook slim om in de 55e minuut je laatste wissel te gebruiken.
En dan ook nog eens een 'geblesseerde' erin voor een fitte speler.

Zo te zien hadden ze 't beste bewaard voor de finale, niet normaal.
Zieke steekballen.
 
Last edited:
Hoe Spanje speelde in de kleine ruimtes, het gekaats, de steekballen etc etc... ongelooflijk!

Wel jammer, nu heb ik mn poule verloren :p
 
Niet helemaal terecht hoe dat uit jouw mond komt tinne.

Italie had na de 1-0 een paar beste kansen, als daarvan wel 1tje erin valt wordt het heel anders.
Ook na de 2-0 lieten ze het nog niet zitten, pas toen motta er af ging zag je dat ze niet meer konden.
Spanje was erg goed , maar ook zeer zeker casillas heeft een 10 gescoort!!

Wel een terechte overwinnen btw!
 
labyad04.jpg


PSV wijst hem al enige tijd op zijn contract, maar Zakaria Labyad verblijft momenteel gewoon in Lissabon. Het Portugese Record plaatst maandag een foto op zijn website van de middenvelder, die naar het zich laat aanzien is gearriveerd in Portugal. Het meldt dat Labyad maandag zijn handtekening zal zetten onder een vijfjarig contract bij Sporting Portugal.

De aanwezigheid van Labyad in het Zuid-Europese land is geen verrassing. Zondag stond de eerste training van PSV op het programma, maar de negentienjarige dribbelaar liet zijn gezicht niet zien. Hij had de club al laten weten dat hij niet zou komen, omdat hij vindt dat hij transfervrij is. PSV kijkt daar anders tegenaan, maar tot dusverre haalt de club bakzeil.
Volgens Record arriveerde Labyad maandagmorgen in Portugal, alwaar hij in de loop van de dag zijn (transfervrije) overstap zal afronden. Labyad zou voor vijf jaar gaan tekenen bij de club van Stijn Schaars en Ricky van Wolfswinkel. Mogelijk wordt hij maandag ook nog officieel voorgesteld aan pers en publiek. Over een week is de eerste training van Sporting.

Dat wordt nu dus een rechtszaak!
 
Ik wilde er nog zoiets bij zetten, maar ik dacht die opmerking zal vast wel iemand anders maken.
Hier is die dus al! :+
 
Ik post gewoon wat relevant is! :+
Maar jij vindt dit dus een normale gang van zaken?
Hij zegt dat z'n contract niet rechtsgeldig is, stel dat die gelijk heeft.
Dan staat die alsnog onder contract bij PSV aangezien die z'n contract niet voor een bepaalde tijd heeft opgezegd.
Eén jaar dan.
En om dan doodleuk te verschijnen in 't tenue van Sporting is echt de druppel.
Maar ik ben benieuwd hoe ze dit hebben gedaan, hij zou namelijk niet mogen tekenen aangezien die nog gewoon een contract heeft bij PSV. Is verboden.

PSV heeft geld zat, gewoon de gemeente erbij halen natuurlijk! :+

Ik dacht dat Reis een rat was, maar da's nog een lieverdje vergeleken met deze knul...
 
Net alsof je Labyad überhaupt nog in actie wil zien komen voor PSV. Laat die knakker lekker gaan joh, geen aandacht meer aan besteden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top