Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Ik ook, vooral als ze volgende week winnen van Heerenveen. Dan staat 't al bijna vast.
AZ gaat vast nog punten verspelen tegen FC Twente/PSV/Feyenoord en dan mag Ajax zelfs nog even gelijk spelen tegen FC Twente.
 
Ajax de beste papieren ja, doordat ze simpelweg het meeste punten hebben. Daarnaast kunnen in Nederland alle clubs van elkaar verliezen, dus zekerheid is er echt nog niet! Wel erg leuk, deze eindfase:W

Hansie Hansie gister weer, och wat laat die man zich voor lul zetten:W Johan had ook z'n lolbroek aan:D!
 
Nee niet die fotograaf.
Deze man, voorzitter van de supportersvereniging:

f62a1bd5-a89c-4d98-8ec4-bc883e141bf0_PSVDNApers4685.jpg
 
Toppertje die Kuipers!
Gaat toch nergens over, dat trekken in de zestien gebeurt werkelijk altijd en nu geeft hij ineens een penalty.
Die eerste was wel terecht, al gaat Messi als een stervende zwaan naar de grond.
 
Onsportieve ploeg, dat Barca. Fuck, alleen maar smeken om kaarten ook. En dit is toch niet de eerste keer zeg...
 
Mee eens, hebben ze totaal niet nodig. Maargoed, dan krijg je binnekort Barca - Madrid...en aangezien Madrid nog erger is, ga ik toch maar voor Barca zijn ;)
 
heerlijke eerste helft, op de 2 penalty na... 2 helft vond ik Milan sterker, en iedereen deed een beetje vervelend... kaarten waren wel terecht vond ik, konden nog paar bij ook...
 
Enige wat jammer is aan Barca ja. Kwalitatief ben je iedereen de baas, dan moet je dat laten zien ipv tegen 9/10 man winnen door 2 aangelulde rode kaarten.
 
Als er één iemand een doodschop verdient dan is 't wel die Busquets, da's echte de meester van de schwalbe. Walgelijk.
Bij elke beslissing was 't inderdaad weer vragen om kaarten.
 
Blijft echt een mooie gozer! Nog steeds snap ik niet dat hij niet meer in het Nederlands elftal speelt, of iig in de selectie zit. Imo alleen maar beter geworden dan een paar jaar geleden:) Maarja ik heet geen Bert, dus er zullen wel redenen voor zijn.
 
Wat een ongelofelijke zwakke ploeg is dat Chelsea toch, lachwekkend.
Zelfs met 10 man was Benfica nog beter.
Helaas valt die gelijkmaker pas in de slotfase waardoor d'r bijna geen tijd meer was voor een winnende.
Chelsea dat dan nog een counter eruit gooit tegen 10 man en de 2-1 maakt.
Barcelona staat dus al in de finale.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top