This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Ik hoop het!

Gister trouwens goed gelachen om die Sierd De Vos, wat een figuur joh René en Wilfred lagen ook onder de tafel. *koekkoek*

Ik ging ook helemaal kapot, heerlijk zo nog op de late avond!
Wilfred die maar bleef doorgaan met koekoek, Gijpie maar lachen!

Nee, Gijpie en Derksen bleven nog zitten om de samenvatting Atletico Madrid - Valencia te kijken.
Sierd de Vos gaf daar commentaar en riep natuurlijk weer de belachelijkste dingen.
En bij zo'n doelpunt van Falcao zei die ineens koekoek.
En toen werd 't de hele tijd: 'Koekoek'
Gijpie die maar bleef lachen en Johan die maar stoïcijns zat te kijken! :W

ik snap niet dat ze zo over Sierd praten, deel van de sport 1 kijkers kijkt naar spaanse wedstrijden omdat hij er een leuke wedstrijd van kan maken.
iig ik vind hem een held.!

Ik heb die samenvatting zitten kijken en ergerde me KAPOT aan die vent. Word gvd gescored en die vent gaat gewoon door met z'n verhaal dat een moeder van een speler bij de gemeente werkte en voor haar zoon een baantje in het groenonderhoud geroggelt had. Thefuck did he just say?

Af en toe een leuk weetje, prima. Maar dit sloeg in samenvatting zelfs nergens op8P. Je bent wel voetbalverslaggever en geen voorleesmoeder...

Barcelona was echt om te janken. Gelukkig pakt Real gewoon de winst waardoor ze zo goed als kampioen zijn! :W

FC Twente, stelletje kut Duitsers...

Last edited:
Barca was helemaal nergens.... Messi :'( Tello :'(

beter had hij Sanchez basis gezet, Tello/tiago was drama

Die Vink, ADO heeft recht op 2 penalty's en Martins Indi moest natuurlijk gewoon z'n tweede gele kaart krijgen! ;(

Één penalty was wel terecht geweest. 2e geel voor BMI?

Lekkere punten! Domper van de middag is het ontbreken van El Ahmadi volgende week bij AZ. Koeman had hem al lang moet wisselen. Echt zonde en onnodig.

Status
Not open for further replies.