Ik vind het wel mooi allemaal. AZ richt zich volledig op die Europese wedstrijd, maar vergeet voor het gemak even Vitesse uit. Dat wordt een vermoeid inspiratieloos AZ zondagmiddag. Ajax dus koploper na dit weekend :+
Denk trouwens niet dat AZ het af kan maken in Valencia, hoop het wel, maar wordt niets denk ik.
Volgende week:
Heerenveen - Ajax
AZ - FC Twente
Sowieso dus dat d'r weer 2 ploegen punten verspelen!
Gelijkspelletje bij AZ zou echt een prachtig resultaat zijn voor PSV.
Oh, Gomes! :W
Vanaf vandaag gaan we ze weer horen hoor, de Ajacieden. Wij staan bovenaan. Ajax kampioen! Blablabla.
Tegenstanders hadden Ajax afgeschreven, staan ze bovenaan, zijn de supporters daar blij om, mag het ook weer niet...
ABA mentaliteit hoor.
De hele top 6 is al keer afgeschreven en weer opnieuw tot titelkandidaat bevorderd dus dat is bullshit.
De hele top 6 is al keer afgeschreven en weer opnieuw tot titelkandidaat bevorderd dus dat is bullshit.
Geef er niks om dat ze blij dat, alleen als ze 5e/6e staan hoort niemand ze en staan ze 1e is ineens iedereen wakker. En dan zeggen ajacieden vaak over andere clubs dat ze succes-supperters hebben.
Je lijkt Arno Vermeulen bij Studio Voetbal gisteren verdomme zeg. 24 punten uit de laatste 8 wedstrijden, dat is gewoon netjes.
Ik heb van het weekend vooral genoten van de goals van Benzema en Ronaldo :W.
Niek serieus, als je wil zal ik deze reactie deleten zodat jij nog kans heb om je post te deleten. Als er 1 club stil moet zijn over supporters van andere clubs is het PSV, die doen he-le-maal niets in een stadion.
ps: wij staan bovenaan, wij staan bovenaan! Theo Theo, Theo Theo, Theo Theo we worden kampioen! En Ajax1 wordt kampioen, en Ajax1 wordt kampioen, en Ajax1 wordt kampioeeeeen en Ajax1 wordt kampioen!