This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.

Volgende week:
Heerenveen - Ajax
AZ - FC Twente

Sowieso dus dat d'r weer 2 ploegen punten verspelen!
Gelijkspelletje bij AZ zou echt een prachtig resultaat zijn voor PSV.

Als 'wij' zelf dan wel.....RKC uit...die staan wel heel knap negende.

Oh, Gomes! :W

Last edited:
Vanaf vandaag gaan we ze weer horen hoor, de Ajacieden. Wij staan bovenaan. Ajax kampioen! Blablabla.

Zit tijdelijk gedetacheerd in Haarlem, hier komen ze nu los hoor... Omhoog gevallen volk. Zit er nu 3 weken en ineens blijken er een stuk of 6/7 ajacieden te zijn die tot hiervoor stil waren...

Tegenstanders hadden Ajax afgeschreven, staan ze bovenaan, zijn de supporters daar blij om, mag het ook weer niet...

ABA mentaliteit hoor.

Gisteren ook diverse berichten op FB van die situatie, dat Ajacieden nu opeens loskomen. Ik reageerde dat Feyenoorders (poster is voor Fey) helemaal los gaan, tattoo's zetten etc. als ze 1x van Ajax winnen. Kwam een reactie "als jullie 1x verliezen van ons zit het stadion gelijk half leeg maar als wij 60x verliezen zit het nog steeds vol". Wilde eigenlijk de inkopper maken met "blijkt zeker uit de statistieken.." maar z'n reactie was al veranderd.
Ben liever voor een ploeg die presteert dan dat de sfeer nog beter is eigenlijk

Tegenstanders hadden Ajax afgeschreven, staan ze bovenaan, zijn de supporters daar blij om, mag het ook weer niet...

ABA mentaliteit hoor.

De hele top 6 is al keer afgeschreven en weer opnieuw tot titelkandidaat bevorderd dus dat is bullshit.

Geef er niks om dat ze blij dat, alleen als ze 5e/6e staan hoort niemand ze en staan ze 1e is ineens iedereen wakker. En dan zeggen ajacieden vaak over andere clubs dat ze succes-supperters hebben.

AZ was tot gister nooit afgeschreven en nu eigenlijk nogsteeds niet, want dat is maar 1 punt.

Maar ik denk vooral dat je dat graag wilt zien of beleven, dat de ajaxsupporters nu ook successupporters zijn..

De hele top 6 is al keer afgeschreven en weer opnieuw tot titelkandidaat bevorderd dus dat is bullshit.

Je lijkt Arno Vermeulen bij Studio Voetbal gisteren verdomme zeg. 24 punten uit de laatste 8 wedstrijden, dat is gewoon netjes.

Ik heb van het weekend vooral genoten van de goals van Benzema en Ronaldo :W.

Die waren inderdaad echt gruwelijk, heerlijk! :W
Ben benieuwd naar morgen, al ga ik er wel van uit dat Barcelona naar de halve finale gaat.

Die PSV fans die zo voor Gomes juichen, is echt een regelrechte belediging voor hun huidige doelman :x Niet echt handig, geef je zo'n gast niet veel vertrouwen mee :x

Gomes staat volgens mij meer voor een zeer succesvolle periode dan dat het om het keepen gaat.

Niek serieus, als je wil zal ik deze reactie deleten zodat jij nog kans heb om je post te deleten. Als er 1 club stil moet zijn over supporters van andere clubs is het PSV, die doen he-le-maal niets in een stadion.

ps: wij staan bovenaan, wij staan bovenaan! Theo Theo, Theo Theo, Theo Theo we worden kampioen! En Ajax1 wordt kampioen, en Ajax1 wordt kampioen, en Ajax1 wordt kampioeeeeen en Ajax1 wordt kampioen!

Je lijkt Arno Vermeulen bij Studio Voetbal gisteren verdomme zeg. 24 punten uit de laatste 8 wedstrijden, dat is gewoon netjes.

Ik heb van het weekend vooral genoten van de goals van Benzema en Ronaldo :W.

Ik had bijna het idee dat wanneer die Arno doorging met zijn anti-Ajax gezeik dat v Halst en de Boer hem een paar tikken gingen geven, die vonden het echt onzin wat hij daar allemaal riep.

Het is toch allemaal t zelfde. Staat PSV bovenaan hoor je de Ajax supporters zeuren en de PSV supporters juichen. En andersom is dat ook. En zo gaat dat bij Az Twente ook.

Het worden nog leuke weekenden. Waarin nog zoveel kan gaan gebeuren.

Maar toch; wij staan bovenaan, ja wij staan bovenaan!

Wel knap hoor van Ajax, 8 wedstrijden op rij. Met Manchester erbij 9.
Feyenoord moet nu proberen de punten overal te pakken. Van het weekend gaan weer ploegen punten laten liggen.

Roda uit is niet zo super makkelijk..

Waarom zou ik een post deleten waar ik volledig achter sta?

Ik vond deze supporter nog enigszins normaal, 't zijn werkelijk altijd zo'n stel dokussen die in feite gewoon voor gek worden gezet.

Status
Not open for further replies.