This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
OPROEP: Gisterenmiddag is het bericht binnen gekomen dat Dries Mertens is vermist. De 24-jarige Belg is vanaf omstreeks 16:30 niet meer gesignaleerd. Heeft u iets van gehoord of weet u iets, bel dan direct de politie (regio Brabant-Midden) Wordt vervolgd...

UPDATE: Dries Mertens is weer terecht. De moeder van Ricardo van Rhijn vond hem in de broekzak van haar zoon toen ze zijn kleren wilde uitwassen. 'Hij zat nog in zijn broekzak' aldus de moeder van Ricardo van Rhijn.​

^^

Ik snap die discussie over de Kuip - Arena nooit. Misschien komt dat omdat ik een ontwerper en ajacied ben en dus de Arena prefereer, ik zal de Kuip niet afkraken, maar zou niet kunnen bedenken wat de meerwaarde is van een stadion met minder mogelijkheden..

Van Hanegem is een beetje de weg kwijt, vorige week beweren dat Ajax geen kans zou maken tegen PSV en met 1-3 zou verliezen, dag na de wedstrijd over de scheidsrechter beginnen en nu weer de Kuip/de ArenA discussie.

ArenA is gewoon groter en moderner, lekker belangrijk waar die wedstrijden gespeeld worden.

T gaat vooral om t publiek naar mijn mening. Kuip is bijna altijd wel n feest (behalve vorig seizoen dan ), en bij Ajax wordt het elk jaar beter.

Die Ailton van Apoel kan ook wel lekker ballen zeg!

En vooral de 2e helft is real ook niet veel beter.. Zou toch wat zijn:W

Al denk ik dat ze in Madrid wel klopjes krijgen..

Ik keek alleen het laatste kwartier, leek net of RM een balletje aan het trappen is voor de lol 0 doelpogingen van Apoel lol

Inderdaad, ging nergens over natuurlijk. Heel de wedstrijd verdedigen en maar ballen naar voren rossen.

Die heeft iedereen weer, net nieuw he.
Vandaag AC Milan - Barcelona, daar heb ik meer zin in! :W
Ik hoop echt dat Zlatan er een paar in legt!

Status
Not open for further replies.