This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
FC Twente laat weer 2 punten liggen! :W
Verhoek die mocht invallen, in de 94e minuut nog tegen de paal schoot.
Het zou wat zijn geweest als uitgerekend hij tegen z'n oude club, bij z'n debuut de winnende maakte!

Nee toch, PSV moet bij de eerste twee eindigen voor Champions League en 't moet de beker winnen.
Dan speelt Heracles dacht ik in Europa.

AZ was trouwens echt om te janken, Zoet met een blunder die wordt afgestraft.
Maar RKC was echt dra-ma-tisch.

Aan beide kanten echt slecht ja. Desalnietemin een lekkere overwinning. AZ heeft echt een zwaar programma, toch steken ze veel energie in elke wedstrijd, met resultaat..

3 punten binnen geharkt na een zeer matige 1e helft. Nu is kijken hoe er punten weggegeven gaan worden in de hoofdstad. Met Enoh en Anita in de basis ziet dat er behoorlijk rooskleurig uit.

Aisatti speelt de wedstrijd van z'n leven, en dan vliegt zo'n goal er gewoon in.
PSV was werkelijk dramatisch, 't was echt duidelijk te zien dat ze op een gelijkspel speelde.
Ik heb werkelijk geen één goede, uitgespeelde kans gezien voor PSV.

Penalty? Ik zeg goedmakertje van Vink n.a.v. die wedstrijd tegen FC Twente met die onterechte afgekeurde goal.

Dat was duidelijk een penalty, hij wordt toch gewoon pootje gehaakt..

Vink fluit voor het eerst weer is een goede pot.

@ tinne :*

Aisatti trok Hutchinson daarvoor toch gewoon aan z'n shirt of ben ik nu blind?

Het is nu denk ik toch echt gedaan, 5 punten op AZ en 4 op Ajax.
We staan nu gewoon gelijk met Heerenveen en Feyenoord...

Combinatie van was 't, Aisatti trok 'm aan z'n shirtje omlaag, en Hutchinson gleed wat uit.
Maar we verdienden de overwinning natuurlijk absoluut niet, wat een laf PSV heb ik vandaag gezien zeg.
Die opstelling deed me ook al twijfelen.
Waarom Lens ineens weer op de bank, Wijnaldum rechtsbuiten en Labyad weer op 't middenveld?

We moeten toch echt sowieso tweede zien te worden, anders zou 't echt dramatisch zijn.
Maar alles kan nog gebeuren.

Mertens en Marcelo trouwens geschorst voor aankomende zaterdag tegen VVV.

Last edited:
Top ! Overigens was het niet Aisatti die top speelde, maar Anita (speelde Toivonen ook helemaal uit de wedstrijd).

Status
Not open for further replies.