This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #12

Status
Not open for further replies.
Sparta uit altijd lastig...
Wat is er met Feyenoord aan de hand? Denk niet dat ze het probleem oplossen door Verbeek de laan uit te sturen, maar even de rust bewaren en met elkaar vertrouwen opbouwen. Maar ze missen een zee van kansen, ze hadden dik moeten winnen.

Ajax komt na alles toch vrij goed weg dacht ik zo. Als die vrijetrappen erin gaan ben je klaar. Maar dan toch de klasse om er nog 2 in te prikken:W
Sonse van Suarez dat hij nog ff geel moet pakken, want die ga je missen tegen Twente

AZ-syndroom is niet te vergelijken. AZ had gewoon geld, alleen geen scorende spitsen. Bij Feyenoord hebben ze geen geld en spelers die allang hun beste tijd hebben gehad. Verder zat bij AZ de organisatie gewoon goed in elkaar, wat je van Feyenoord niet kan zeggen... Hopen dat het snel weer beter gaat, want Feyenoord hoort gewoon in het linkerrijtje.

AZ op 1 na 8 wedstrijden had ik niet durven denken na vorig seizoen. Maar nog een lange weg te gaan.

In eerste helft moet Feyenoord er al 5 inleggen ofzo. Mooi dat Greene ook middelvinger opsteekt naar zn eigen supporters na zijn assist. Die riepen om Tiendalli, maar Greene dacht zijn gelijk zo te halen :+. En "bestorming" van de catacombe lees ik nu

Gister weer zoals altijd naar de goffert geweest voor NEC- Grunn.

Kom je verdiend op voorsprong en dan kom je laatst paar minuten toch nog gelijk
door een gelukschot. Want dat was het gewoon.

Maar ondank de zure nasmaak ben ik toch tevreden! En zondag naar Sparta!
Is vrij vervoer dus zullena aardig wat eniesee'ers komen.
Nog sparta supports hier?

Dalen door het missen van kwaliteit kan, maar door een slechte org. en geldgebrek?

Vicieuze cirkel (?) -> missen van kwaliteit -> minder (wedstrijd) winsten -> minder geld binnen -> geen goede speler kunnen betalen -> begin... het probleem is op te lossen door een geldinjectie om goedkope talenten te kopen die hopelijk uitgroeien en zorgen voor (wedstrijd) winst.
Ik weet niks van de organisatie af.

Dit is dan even simpel bekeken, er komt ook vast wel meer bij kijken, zonder twijfel.

Dat gaat "hand in hand". Wat een metafoor he :+

Goeie

Mja.

Bij PSV is er geld en de organisatie is er ook prima.
Toch missen we kwaliteit.

Weinig geld, goede scouting kan ook weer.

Jaja schwalbe koning Suarez lag ook al weer te janken toen er aan ze haarband werd gezeten.. wat een wijf is dat zeg
Ik wou net wat posten, maar ik had me maar bedacht. Suarez is en blijft het mietje van de competitie.

@Lennox, idd pracht kerel die Groen, 1 assist en denkt dat die weer in vorm is:X

Iedereen die niet voor Ajax is zal Suarez haten. Iedereen met een Ajax hart mag die gozer. Punt is gewoon dat hij bloed irritant is tijdens een wedstrijd, maar het is gewoon een voetballer die wat extra's geeft aan een team. Individuele klasse die het aan sommige teams ontbreekt.

Status
Not open for further replies.